Zespół Szkół Sportowych w Supraślu ogłasza przetarg
- Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7183016 , fax. 085 7183016
- Data zamieszczenia: 2014-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Sportowych w Supraślu
ul. Piłsudskiego 1 1
16-030 Supraśl, woj. podlaskie
tel. 085 7183016, fax. 085 7183016
REGON: 05200719000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Gimnazjum z klasą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkół Sportowych w Supraślu w ramach projektu: 1.1 pt.: Gimnazjum z klasą o nr WND-POKL.09.01.02-20-816/13 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, umowa o dofinansowanie UDA-POKL.09.01.02-20-816/13-00 z dnia 13.09.2013 r., Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie pięciu niżej określonych części zamówienia: Część 1 - SPRZĘT KOMPUTEROWY Część ta obejmuje: 1)zestaw komputerowy (klasy PC), stacja uczniowska - szt. 17 2)zestaw komputerowy (klasy PC), stacja nauczyciela - szt. 1 3)oprogramowanie biurowe - szt. 18 4)telewizor szt. 1 5)kserokopiarka szt. 1 Część 2 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ, CHEMICZNEJ, FIZYCZNEJ Część ta obejmuje: 1)mikroskop - szt. 20 2)zestaw 50 preparatów biologicznych - szt. 1 3)model ucha ludzkiego - szt. 1 4)model serca ludzkiego - szt. 1 5)model oka ludzkiego - szt. 1 6)model DNA - szt. 1 7)model mózgu ludzkiego - szt. 1 8)pakiet programów multimedialnych - szt.1 9)deska do suszenia szkła laboratoryjnego z odpływem - szt. 1 10)szpatułki i łyżeczki metalowe - kpl. 1 11)podnośnik mechaniczny laboratoryjny - szt. 1 12)waga elektroniczna - szt. 1 13)pipety Pasteura z podziałką - op. 1 (500 szt.) 14)chemiczne plansze interaktywne - szt. 1 15)chemiczny zestaw do generowania gazów - szt. 1 16)chemiczny zestaw do przechowywania wskaźników - szt. 4 17)pH metr do płynów - szt. 1 18)miniaturowe igły magnetyczne na podstawkach - zestaw 4 19)przewody łączeniowe o długości 30 cm z wtyczkami bananowymi (czerwone lub czarne) - zestaw 4 20)komplet do doświadczeń z magnetyzmu (zestaw walizkowy) - komplet 1 21)elektroskop wskaźnikowy - szt. 4 Część 3 - SPRZĘT SPORTOWY Część ta obejmuje: 1)płotki lekkoatletyczne - szt. 10 2)piłki lekarskie - szt.14 3)ochraniacze (zestaw łokcie, kolana, nadgarstki) - kpl.10 4)łyżworolki (do jazdy rekreacyjnej oraz fitness) - par 10 5)rakietki (do tenisa stołowego) - kpl.5 6)oszczepy - szt. 4 7)kolce lekkoatletyczne - par 16 Część 4 - SPRZĘT I UBIÓR NARCIARSKI Część ta obejmuje: 1)stroje biegowe narciarskie z nadrukiem i logo szkoły - szt. 16 2)narty biegowe wyczynowe do stylu łyżwowego (o długości od 160 cm - 185 cm) - par 8 3)narty biegowe wyczynowe do stylu klasycznego (o długości od 180 cm - 206 cm) - par 8 4)kije narciarskie biegowe (o długości od 130 cm do 165 cm) - par 16 5)buty narciarskie biegowe do stylu łyżwowego oraz klasycznego - par 16 Część 5 - UBIÓR SPORTOWY Część ta obejmuje: 1) stroje sportowe do gier zespołowych z nadrukiem i logo szkoły - 16 szt. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia i załącznik specyfikacja sprzętu, wyposażenia i ubioru sportowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.z2s.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz tonerów, oznaczenie postępowania : DA-ZP-252-30/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego uruchomieniem dla Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa serwerów wraz z macierzami dyskowymi dla Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-12 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Dodano: 2016-04-13 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. Zakup urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w Urzędzie Miasta
Dodano: 2016-04-06 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego uruchomieniem dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III)
Dodano: 2015-11-24