Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli do ekopracowni w szkołach na terenie miasta Łęczyca

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli do ekopracowni w szkołach na terenie miasta Łęczyca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli do ekopracowni w trzech nw. szkołach na terenie miasta Łęczyca: CZĘŚĆ I: Dostawa pomocy dydaktycznych. 1. Dostawa pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Dostawa pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ. 3. Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ. CZĘŚĆ II: Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej. 1. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1d do SIWZ. 2. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1e do SIWZ. 3. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1f do SIWZ. CZĘŚĆ III: Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej. 1. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1g do SIWZ. 2. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1h do SIWZ. 3. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1i do SIWZ. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jako-ściowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawia-jącego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania organizacyjne: 4. 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. 2. Za dzień wykonania zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: 5. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru. 5. 2. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia uste-rek ujawnionych w trakcie użytkowania. 5. 3. Rozpoczęcie naprawy - następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterek. 5. 4. Zamawiający może zgłosić nieprawidłowe działanie sprzętu (awarię) i zlecenia serwisowe listownie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. 5. 5. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. 6. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważ-ny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Dostarczony sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe i musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta oraz winny być dopuszczone do użytkowania w placówkach oświatowych. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane meble i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zdjęcia lub rysunki poglądowe mebli i wyposażenia wraz z opisami zawierającymi parametry techniczne. 9. Wykonawca łącznie z dostawą wyposażenia do pracowni będzie zobowiązany dołączyć in-strukcje obsługi w języku polskim dostarczonego sprzętu i wyposażenia. 10. Płatność za zrealizowaną dostawę odbędzie się zgodnie z treścią postanowień projektu umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach