Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach realizacji projektu pn.„Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat”, dla szkół których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza.

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 351555051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach realizacji projektu pn.„Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat”, dla szkół których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach realizacji projektu pn. „Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat” dla szkół których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”. Część II przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, interaktywnego i sprzętu komputerowego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każda oferta na daną część przedmiotu zamówienia musi zawierać: 1.1. wypełniony formularz ofertowy dla danej części, odpowiednio wg załącznika Nr 3.1.do SIWZ, lub Nr 3.2. do SIWZ; 1.2. arkusze wyceny odpowiednio dla każdej części: tj. zał. Nr 1a - opis części I przedmiotu zamówienia i arkusz wyceny części I - pomoce dydaktyczne dla szkół, zał. Nr 1b - opis części I przedmiotu zamówienia i arkusz wyceny części I - pomoce dydaktyczne do międzyszkolnej pracowni przyrodniczej, zał. Nr 2b - arkusz wyceny część II przedmiotu zamówienia – sprzęt multimedialny i interaktywny, zał. Nr 2c - arkusz wyceny część II przedmiotu zamówienia– sprzęt komputerowy do pracowni komputerowych, 1.3. pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika, 1.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2.Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców ( pkt 25.1 SIWZ). 3.INFORMACJA DLA WYKONAWCOW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA) 3.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 3.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, OŚWIADCZENIE, o których mowa w pkt III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 11.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach