Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2012-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
6.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz wyposażenia w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Zielona Góra w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części zawiera Formularz cen jednostkowych stanowiący załączniki nr 5A-B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną lub dwie części. 6.3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: 6.3.1. CZĘŚĆ I - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni modelarskiej. 6.3 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni modelarskiej, tj.: materiałów konstrukcyjnych, elementów elektronicznych oraz narzędzi do budowy modeli latających. 6.3 1.2. Rodzaj oraz ilości materiałów, elementów oraz narzędzi służących do budowy modeli latających wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie pracowni do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ. 6.3 1.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 6.3.2. CZĘŚĆ II Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych. 6.3.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych i eksploatacyjnych, tj.: segregatory, teczki, tonery, tusze do drukarek, papier do drukarek (ksero), płyty CD, karty do kserokopiarki. 6.3.2.2. Rodzaj, ilość i wymagane cechy materiałów oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ww. materiały w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 6.3.2.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy 6.4. Wykonawca składa ofertę dla każdego zadania 6.5. Wykonawca składając swoją ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ włącznie ze wszystkimi załącznikami, jakim podporządkowane jest niniejsze zamówienie oraz wymagania określone przez Zamawiającego. 6.6. UWAGA - wypełniony przez Wykonawcę Formularz cen jednostkowych stanowiący załączniki nr 5 A-B do SIWZ winien uwzględniać ewentualne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia wprowadzone przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca winien dołączyć do oferty w przypadku zmian w SIWZ ostateczną wersję opisu przedmiotu zamówienia. 6.7. Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się i zastosowania do wszystkich instrukcji, załączników i warunków umowy oraz specyfikacji zawartych w niniejszej SIWZ. 6.8. Wszystkie pomoce, sprzęt dydaktyczny oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. Ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. 6.9. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa z podziałem na dwie części: Część nr 1 - materiałów branży budowlanej Część nr 2 - materiałów branży budowlanej - materiały sypkie
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5701 W M. WĘDRZYN ORAZ SEKCJI ZAMIEJSCOWYCH JW 5701 W M. MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA
Dodano: 2014-01-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5701 W M. WĘDRZYN ORAZ SEKCJI ZAMIEJSCOWYCH JW. 5701 w m. MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA
Dodano: 2013-03-01 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY SANITARNEJ DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5701 W WĘDRZYNIE ORAZ SEKCJI ZAMIEJSCOWYCH JW. 5701 w m. MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA
Dodano: 2013-01-30 - Dostarczenie elementów ogrodzenia panelowego do JW. 5701 Wędrzyn
Dodano: 2012-12-11 - Dostawa materiałó ogólnobudowlanych branzy budowlanej, elektrycznej i sanitarnej dla Jednostki Wojskowej w Wędrzynie
Dodano: 2012-09-10 - DOSTAWA MATERIAŁÓW: BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ I NARZĘDZI, INSTALACYJNE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ I NARZĘDZIA ORAZ INSTALACYJNE BRANŻY SANITARNEJ DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5701 W WĘDRZYNIE ORAZ SEKCJI ZAMIEJSCOWYCH JW. 5701 W m. MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA
Dodano: 2012-04-23