Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych, realizowana w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 845 70 66 , fax. 59 841 79 55
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4
    ul. Leszczyńskiego 17
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 845 70 66, fax. 59 841 79 55
    REGON: 90814200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych, realizowana w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, realizowana w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 15 części zamówienia: 1) Przyrządy tablicowe magnetyczne, ekierka, linijka, kątomierz, cyrkiel 2) Cyfrowe laboratorium doświadczalne 3) Zegary- szachy 4) Tablice magnetyczne – szachy 5) Planszowe gry matematyczne 6) Doposażenie pracowni przyrodniczej-komplet nr 1 7) Doposażenie pracowni przyrodniczej-komplet nr 2 8) Zestaw do doświadczeń z optyki z laserem diodowym i tablicą magnetyczną 9) Maszyna elektrostatyczna 10) Źródło światła białego 11) Zestaw 10 brył transparentnych 12) Kamera – mikroskop z giętką szyją 13) Walizka logopedyczna 14) Dywan multimedialny 15) Stolik sportowy do gimnastyki korekcyjnej + 2 materace. 3.Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Szczegółowy zakres obowiązków w toku realizacji zamówienia w każdej części zamówienia zawarty jest we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia wynosi 12 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert z wagą 10 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ. 6. 3.9 Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia w każdej części zamówienia aby dostawy dostosowane były do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach