Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Koziegłowach w ramach projektu „Nasze przedszkole – podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie i Mieście Koziegłowy”

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-350 Koziegłowy, Pl.Moniuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 314 15 35 , fax. 34 3144 12 19
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej
    Pl.Moniuszki 14
    42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
    tel. 34 314 15 35, fax. 34 3144 12 19
    REGON: 24008465000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Koziegłowach w ramach projektu „Nasze przedszkole – podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie i Mieście Koziegłowy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – tabela z opisami. 2. KODY CPV: 39162000-5 Pomoce naukowe 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39160000-1- Meble szkolne 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39531000-3 Dywany 32322000-6 - Urządzenia multimedialne 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone wyposażenie i sprzęt muszą być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. b) Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia odbioru. W uzasadnionych przypadkach okres gwarancji może ulec zmianie. c) Miejscem dostawy jest: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi w Koziegłowach ul. 3 Maja 27 42-350 Koziegłowy- Oddziały Zamiejscowe w Starej Hucie d) Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie na własny koszt. e) Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów o innych zbliżonych wymiarach, kolorach, itp. z zastrzeżeniem, właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. f) Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostki oświatowej, w której to oprogramowanie będzie użytkowane 4. Informacja dotycząca udziału podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. 5. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 oraz Nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) formularze cenowe c) pełnomocnictwo do podpisania oferty – o ile dotyczy 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach