Przetargi.pl
DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH 67/2014

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH 67/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pomocy dydaktycznych oraz urządzeń warsztatowych dla służby czołgowo-samochodowej wraz ze szkoleniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku nr 1 i 9 do SIWZ oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz według zadań następująco: ZADANIE NR 1:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego systemu CR silnika o ZS wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 2:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowe zintegrowany systemu typu Motronic silnika o ZI wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 3:Dostawa stołu probierczego do badania i regulacji elektrycznych urządzeń wymontowanych z pojazdów wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 4:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego układów pneumatycznych sprężonego powietrza wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 5:Dostawa stanowiska demonstracyjno szkoleniowego dwuobwodowych układów hamulcowych wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 6:Dostawa stendu pracującego silnika o ZI z sekwencyjnym wielopunktowym wtryskiem paliwa wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 7 Dostawa stendu pracującego silnika o ZS typu Commonrail wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 8 Dostawa testerów do diagnostyki pojazdowej wewnętrznej i zewnętrznej wraz ze szkoleniem ZADANIE NR 9 Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie: Elektrotechnika ZADANIE NR 10 Dostawa zespołu pomocy dydaktycznych do przedmiotu o temacie Silniki spalinowe 1)Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi dla danego producenta, którego produkty zostały zaoferowane przez Wykonawcę w treści oferty (dotyczy zadań 1-8: pomocy dydaktycznych i urządzeń warsztatowych). 2)Dostarczony przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego. 3)Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę winien spełniać co najmniej podstawowe wymagania (minimalne) określone w Załączniku Nr 9 do SIWZ i nie może być gorszy jakościowo i technicznie od parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 4)Przedmiot zamówienia winien być oznakowany symbolem CE (o ile dotyczy danego wyrobu) oraz powinien być opakowany w sposób zapewniający zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych zarówno podczas transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie co najmniej 6 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy. 5)Realizacja umowy obejmować będzie przeprowadzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na jego koszt - szkolenia w terminie nie późniejszym niż do dnia 28.11.2014 r. dla kadry instruktorskiej w ilości 3 osób na każdą pozycję sprzętu dydaktycznego ze sposobu użytkowania stendów, tablic, stanowisk dydaktycznych w siedzibie Wykonawcy (zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7). 6)Realizacja umowy obejmować będzie przeprowadzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na jego koszt - szkolenie w terminie nie późniejszym niż do dnia 28.11.2014 r. dla kadry instruktorskiej CBiE CSLog i użytkowników z warsztatu JW 4503 ze sposobu użytkowania zestawu diagnostycznego dla poz. nr 1 i 3 zadania nr 8 (określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) w miejscowości Grudziądz ul. Czwartaków 1, zaś dla poz. 2 i 4 zadania nr 8 (określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) w miejscowości Grudziądz ul. Bema 2. 7)Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy i w terminie przewidzianym na realizację umowy do dokonania uruchomienia dostarczonych urządzeń (w zakresie zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8). Wykonanie określonych niniejszym punktem czynności winno mieć miejsce przed dokonaniem szkolenia o którym mowa powyżej, w dniu dostawy lub innym ustalonym terminie jednak nie późniejszym niż do 28.11.2014 r. 8)Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.). 9)Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 10)Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załącznikach nr 1 i 9 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia urządzenia 11)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ (art. 30 ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych. 12)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 i 9 do SIWZ (art. 30 ust. 5 Ustawy) poprzez dołączenie do oferty: oświadczenia, że: oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku nr 1 i 9 do SIWZ z podaniem pozycji w których oferuje produkt równoważny według treści Załącznika nr 6 do SIWZ;kserokopii katalogu producenta produktu, bądź opisu przedmiotu zamówienia z którego będą wynikały: nazwa produktu, producent, nr katalogowy, parametry: długość, szerokość, wysokość, kolor, waga, zasilanie, przeznaczenie (o ile dotyczy danej pozycji) i funkcje adekwatne do zawartych przez Zamawiającego w Załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia takie opisu zaoferowanego przedmiotu zamówienia który będzie umożliwiał dokonanie porównania z opisem zawartym w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia wydruku z elektronicznych katalogów producentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem;dokument przedstawiający w sposób obrazowy każdy zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie narzędzia i urządzenia) - powyższe oznacza przedłożenie wraz z ofertą rysunku, obrazu bądź zdjęcia każdej zaoferowanej pozycji.W przypadku gdy Wykonawca nie załączy powyższych dokumentów przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest wskazanym przez Zamawiającego w treści Formularza ofertowego i Załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 6 450,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 700,00 zł Zadanie nr 2: 450,00 zł Zadanie nr 3: 550,00 zł Zadanie nr 4: 700,00 zł Zadanie nr 5: 450,00 zł Zadanie nr 6: 650,00 zł Zadanie nr 7: 700,00 zł Zadanie nr 8: 1 900,00 zł Zadanie nr 9: 250,00 zł Zadanie nr 10: 100,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach