Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Dobry start w edukację - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Dobry start w edukację - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobry start w edukację - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkól podstawowych w Gminie Międzyrzecz 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich lub dowolnie wybranych części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części w następujący sposób: 3.3.1 Część 1 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w pogrupowanych pakietach odpowiednio dla n/w szkół podstawowych w załączniku nr 1 A - E do SIWZ: a) Szkoła Podstawowa nr 2 w Międzyrzeczu, przy ul. Staszica 9 , b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Międzyrzeczu, przy ul. Mickiewicza 5, c) Zespół edukacyjny - Szkoła Podstawowa nr 4 w Międzyrzeczu, przy ul. Długiej 102, d) Szkoła Podstawowa w Bukowcu, e) Szkoła Podstawowa w Kaławie. 3.3.1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostarczenie materiałów do miejsca przeznaczenia na terenie Gminy Międzyrzecz własnym transportem i na własne ryzyko, rozładunek ze środków transportowych, wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków oraz ich montaż, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 - 13.00. Każda dostawa musi zostać szczegółowo uzgodniona pomiędzy Wykonawcą, a dyrektorem danej szkoły, na co najmniej 2 dni przed dostawą. 3.3.1.2 Na dostarczony przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy z adnotacją bez zastrzeżeń. 3.3.1.3 Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii, spełniające normy bezpieczeństwa, wolne od wad oraz posiadające niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 3.3.1.4 Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 3.3.1.5 Zamawiający zaleca aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3.3.1.6 Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.3.1.7 Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty jednorodne pod względem dydaktycznym, o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do wskazanego w wykazie. 3.3.2 Część 2: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w pogrupowanych pakietach odpowiednio dla n/w szkół podstawowych w załączniku nr 2 do SIWZ: a) Szkoła Podstawowa nr 2 w Międzyrzeczu, przy ul. Staszica 9 , b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Międzyrzeczu, przy ul. Mickiewicza 5, c) Zespół edukacyjny - Szkoła Podstawowa nr 4 w Międzyrzeczu, przy ul. Długiej 102, d) Szkoła Podstawowa w Bukowcu, e) Szkoła Podstawowa w Kaławie. 3.3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkól prowadzonych przez gminę Międzyrzecz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3.2.2 Składając ofertę Wykonawca musi w swoim opisie oferowanego urządzenia zawrzeć co najmniej te elementy i parametry, w stosunku do których Zamawiający postawił wymagania (określił je) w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać urządzenie, które oferuje - musi podać producenta i model (jeśli nie ma modelu to indywidualną nazwę) oferowanego sprzętu. Dla sprzętu dla którego Zamawiający wymaga certyfikatu CE, Wykonawca załączy lub wskaże w ogólnie dostępnym miejscu (np. strona producenta) certyfikaty dla oferowanych urządzeń, bądź potwierdzającą ich posiadanie dokumentację techniczną. 3.3.2.3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert. 3.3.2.4 Wykonawca oświadczy, że dostarczony sprzęt będzie posiadał legalne licencje na oprogramowanie oraz, że będzie objęty gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta, wskazującą jako użytkownika końcowego (End User) szkoły prowadzone przez gminę Międzyrzecz. 3.3.2.5 Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem komputerowym, od autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzenie zarejestrowania Zamawiającego jako użytkownika końcowego (End User). 3.3.2.6 Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 3.3.2.7 Zamawiający zaleca aby dostarczony asortyment zapakowany był w sposób uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3.3.2.8 Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.3.2.9. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych - nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry (charakterystyka) zastosowanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. 3.4 Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ, załącznikach należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ z zachowaniem parametrów nie gorszych niż określono w specyfikacji. Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów urządzeń i materiałów równoważnych do zastosowania w stosunku do specyfikacji. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane jako wybór elementów opisanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach