Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica” do placówek oświatowych Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ (wykaz i parametry techniczne sprzętu). 3.2. Zakres zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Prusa w Górze ul. Marii Konopnickiej 2; 56-200 Góra 1 Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym 2 Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym 3 Tablica interaktywna bez projektora ultrakrótkoogniskowego 2. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Broniewskiego w Górze ul. Poznańska 2: 56-200 Góra 1 Interaktywny monitor dotykowy 2 Interaktywny monitor dotykowy 3. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. św. Huberta w Czerninie; Czernina ul. Szkolna 2; 56-200 Góra 1 Interaktywny monitor dotykowy 2 Interaktywny monitor dotykowy 4. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Glince Glinka 6; 56-200 Góra 1 Interaktywny monitor dotykowy 2 Projektor z uchwytem 3 Projektor z uchwytem 4 Głośniki (zestaw) 5 Głośniki (zestaw) 6 Głośniki (zestaw) 5. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszyce; Witoszyce 10; 56 - 200 Góra 1 Interaktywny monitor dotykowy 2 Interaktywny monitor dotykowy 3 Głośniki (aktywne głośniki ścienne (2*40 W) 4 Głośniki (aktywne głośniki ścienne (2*40 W) 1.1. Wszystkie pomoce dydaktyczne (sprzęt TIK) stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE; - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta; - w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta; - komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy; - są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania są sporządzone w języku polskim; - gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące - okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Jego wydłużenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert. 1.2.Przedmio zamówienia obejmuje również: - zapewnienie instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania; - zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych realizowanych przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania. Wykonawca uruchomi oraz skonfiguruje dostarczony przez siebie sprzęt w w/w placówkach oświatowych oraz przeszkoli użytkowników w każdej ze szkół. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarcza sprzęt odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ (wykaz oraz specyfikacja parametrów technicznych sprzętu). 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieużywane, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ, a także przepisami właściwymi dla Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - ,,Aktywna tablica”. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w roz. XI SIWZ, pkt. 17.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach