Miasto Maków Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Moniuszki 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7171002 , fax. 029 7171507
- Data zamieszczenia: 2013-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Maków Mazowiecki
ul. Moniuszki 6 6
06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 029 7171002, fax. 029 7171507
REGON: 55066830900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu ,,Indywidualizacja nauczania w Makowie Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie składa się z dwóch części: Część I: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby indywidualizacji nauczania dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Broniewskiego w Makowie Mazowieckim, ul. Sportowa 9, która wchodzi w skład Zespołu Szkół Nr 1 w Makowie Mazowieckim. Część II: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby indywidualizacji nauczania dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Makowie Mazowieckim, ul. Gen. Pułaskiego 15, która wchodzi w skład Zespołu Szkół nr 2 w Makowie Mazowieckim. 2. Pełny wykaz pomocy dydaktycznych i sprzętu stanowiących przedmiot zamówienia wraz ze szczegółowym opisem znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca wraz z pomocami dydaktycznymi, których prawidłowe działanie wymaga baterii - dostarczy ich niezbędną ilość. 3. Dostarczony asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany i opisany według miejsca dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego własnym staraniem, na własne ryzyko i koszt bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 4. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi u Zamawiającego. 5. Dla sprzętu komputerowego i oprogramowania Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące, świadczonej na miejscu u klienta od momentu dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. 6. Wszelkie tytuły i nazwy własne oraz nazwiska pojawiające się w opisie przedmiotu zamówienia wskazują rozwiązania o charakterze autorskim, Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 7. Informacje organizacyjne: 1)Dostawy odbywać się będą: Część I do Zespołu Szkół Nr 1 w Makowie Mazowieckim przy ulicy Sportowej 9; Część II do Zespołu Szkół Nr 2 w Makowie Mazowieckim przy ulicy Gen. Pułaskiego 15. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość podziału dostawy na etapy, z tym, że Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o planowanym terminie dostawy na dzień przed nią. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.makowmazowiecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23