Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, tablic interaktywnych i projektora multimedialnego w ramach projektu realizowanego przez Gminę Dębowiec pn. Czas na rozwój w Gminie Dębowiec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Urząd Gminy Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-220 Dębowiec, Dębowiec 101
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4413730 , fax. 013 4413028
  • Data zamieszczenia: 2012-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dębowiec
    Dębowiec 101
    38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie
    tel. 013 4413730, fax. 013 4413028
    REGON: 00053875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, tablic interaktywnych i projektora multimedialnego w ramach projektu realizowanego przez Gminę Dębowiec pn. Czas na rozwój w Gminie Dębowiec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie pod wskazane adresy przez Zamawiającego (placówki oświatowe na terenie Gminy Dębowiec) pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, tablic interaktywnych i projektora multimedialnego w ramach realizowanego przez Gminę Dębowiec projektu systemowego nr identyfikacyjny WND-POKL.09.01.02-18-058/12 pn. Czas na rozwój w Gminie Dębowiec realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne części. 1) Część I obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych o następującym przeznaczeniu: pomoce rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski, pomoce rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystycznie, pomoce rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych- z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, pomoce dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, pomoce dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, pomoce logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in. następujących pomocy dydaktycznych: plansze, karty, kule, płytki zadaniowe, farby, klej, pojemniki na farby, gry planszowe, zgadywanki, tablice z literkami, figury zadaniowe, przyrządy gimnastyczne, itp. Wszystkie pomoce muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot dostawy stanowi załącznik Nr 1a do umowy - wykaz cen. 2) Część II obejmuje doposażenie bazy dydaktycznej placówek oświatowych poprzez dostawę mebli szkolnych, tj.: szafek z półkami, szafki z szufladami i szafek wysokich wykonanych z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm w odcieniu brzozy z trwałym obrzeżem PCV o grubości 2mm. Szuflady umieszczone na prowadnicach. Fronty szuflad w kolorze zielonym z metalowymi, dużymi uchwytami. Szafki wysokie podzielone na trzy części. Górna i dolna część wyposażona w drzwiczki z płyty wiórowej laminowanej koloru żółtego z metalowymi, dużymi uchwytami. Meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Meble muszą być dostarczone do placówek w stanie złożonym lub złożone przez Wykonawcę w miejscu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości mebli stanowi załącznik Nr 1b do umowy - wykaz cen. 3) Część III obejmuje dostawę: 5 szt. tablic interaktywnych i 1 szt. projektora multimedialnego. Szczegółowy opis zamówienia oraz minimalne parametry zawiera załącznik Nr 1c do umowy - wykaz cen. 2. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 3. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 4. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku oraz spełniać wszystkie normy, określone w odrębnych przepisach. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 6. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 8. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić z przedstawicielem Zamawiającego w danej szkole, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. 9. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu gminy Dębowiec wymienione w załączniku Nr 2 do umowy. 10. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych sporządzony zostanie protokół częściowy, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Dyrektora Szkoły, a końcowy przez Wykonawcę i Zamawiającego po zakończeniu wszystkich dostaw. Komplet protokołów odbioru danej części zamówienia będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury. 11. Wszystkie dostarczone produkty w ramach przedmiotowego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 12. Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy dla pomocy dydaktycznych oraz 24 miesięcy dla sprzętu wymienionego w części III zamówienia, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw przedmiotu zamówienia niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga wysłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 14. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzenia w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 15. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, stanowiącym zał. do niniejszej SIWZ oraz wynikające z przepisów prawa;.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach