Miejski Zespół Administracyjny ogłasza przetarg
- Adres: 32-590 Libiąż, ul. Ignacego Paderewskiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6277338, 6271841 , fax. 032 6277338
- Data zamieszczenia: 2012-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Administracyjny
ul. Ignacego Paderewskiego 2 2
32-590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 032 6277338, 6271841, fax. 032 6277338
REGON: 35701067700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.onet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I III w Gminie Libiąż - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I III w Gminie Libiąż .Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 22113000-5 książki biblioteczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego, 37300000-1 Instrumenty muzyczne i ich części, 37400000-2 sprzęt sportowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części ze względu na rodzaj dostarczanego asortymentu: CZĘŚĆ A:Pomoce dydaktyczne, CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne, CZĘŚĆ C: Sprzęt sportowy. Zakres ilościowy, terminy dostawy oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Miejscem wykonania zamówienia są placówki oświatowe tj.: Szkoła Podstawowa nr 2 w Libiążu, ul. Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż. Szkoła Podstawowa nr 3 w Libiążu, ul. Św. Barbary 5, 32-590 Libiąż. Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gromcu, ul. Husarska 2, 32-590 Libiąż- Gromiec. Zespół Szkół w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki. Wykonawca zakupi i dostarczy wszystkie artykuły (pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt sportowy) na własny koszt do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia placówek oświatowych w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o terminie dostawy z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy asortymentu odbywać się będą miesięcznie. W każdym miesiącu od października 2012 do marca 2013 będzie następowała dostawa części asortymentu. Zakres i ilość partii dostawy będzie uzgodniona z Koordynatorem Projektu. W formularzu ofertowym został dokonany podział asortymentu na 2012 i 2013r. Wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. Rozliczenia za wykonywaną dostawę dokonywane będzie poprzez wystawioną i co miesiąc dostarczoną fakturę oraz protokół odbioru asortymentu podpisany przez Wykonawcę i odbierających asortyment Dyrektorów placówek oświatowych. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowania producenta oraz odpowiadający, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na każdy przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami (zgodne z polskimi i europejskimi normami). Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak dostatecznie dokładnych określeń zamawianych produktów, w opisie przedmiotu zamówienia ( formularz ofertowy załącznik nr 1 do siwz) wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację, oraz zdjęcia oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. W opisie przedmiotu zamówienia kolorem zielonym zaznaczony został asortyment, który we wniosku o dofinansowanie został zaliczony w skład cross - finanscingu. Asortyment (sprzęt) w ramach cross-financingu należy rozumieć, jako środki trwałe, których wartość początkowa jest wyższa od 10% kwoty określonej w przepisach podatkowych, uprawniającej do dokonania jednorazowego odpisu amortyzacyjnego, czyli wartość początkowa jednostki sprzętu zakupionego w ramach cross-financingu powinna przekraczać 350 zł (z wyłączeniem zakupu mebli, które bez względu na wartość początkową stanowią cross-financing). Tak więc zgodnie ze złożonym wnioskiem i wytycznymi instytucji zarządzającej w ramach systemu realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup materiałów dydaktycznych, instrumentów muzycznych i sprzętu sportowego powyżej kwoty 350 zł. jest kwalifikowany w projekcie, jako wydatek poniesiony w ramach cross-finansingu. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze określonym przez producenta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady dostarczonych produktów, jak również braki i wady powstałe w czasie transportu i zobowiązany jest dostarczyć nowy, niewadliwy towar. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. CZĘŚĆ A: Pomoce dydaktyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz. CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz. CZĘŚĆ C:Sprzęt sportowy - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu fantomów do wykonania testów jakości mammografu
Dodano: 2016-02-10 - Doposażenie bazy dydaktycznej wybranych szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Województwo Małopolskie - Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie - wyposażenie do nauki w zawodzie technik masażysta polega na dostawie i montażu w miejscu przeznaczenia wyposażenia pracowni anatomicznej i pracowni komputerowej.
Dodano: 2015-07-14 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne oraz meble i wyposażenie do sal, szatni oraz kuchni w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Dębno realizowanego przez Gminę Dębno.
Dodano: 2015-05-15 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki - część II - aparatura kontrolno - pomiarowa oraz narzędzia - 1 zestaw - w ramach projektu: Modernizacja i wyposażenie bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Brzeskiego
Dodano: 2015-04-24 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne oraz meble i wyposażenie do sal, szatni oraz kuchni w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Dębno realizowanego przez Gminę Dębno.
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki - część VI - zestaw doświadczalny (trenażer) z układami elektrycznymi i elektronicznymi przystosowany do pomiaru parametrów - w ramach projektu: Modernizacja i wyposażenie bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Brzeskiego.
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz książek do Szkół Podstawowych Gminy Wieprz w ramach projektu pt. Realizacja programów rozwojowych szkół podstawowych z terenu Gminy Wieprz współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Człowiek - najlepsza inwestycja
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla 6 szkół podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-03-25 - Dostawa wyposażenia technodydaktycznego do realizacji zajęć prowadzo-nych techniką on-line w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie
Dodano: 2015-03-04