Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni Wydziału Nauk o Zdrowiu i Kulturze Fizycznej PWSZ im. Witelona w Legnicy w ramach projektów: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II”, oraz „Dydaktycznej inicjatywy doskonałości”.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Sejmowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7232281 , fax. 076 7232905
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
    ul. Sejmowa 5A
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7232281, fax. 076 7232905
    REGON: 39063479300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.legnica.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni Wydziału Nauk o Zdrowiu i Kulturze Fizycznej PWSZ im. Witelona w Legnicy w ramach projektów: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II”, oraz „Dydaktycznej inicjatywy doskonałości”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni Wydziału Nauk o Zdrowiu i Kulturze Fizycznej PWSZ im. Witelona w Legnicy w ramach projektu: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II”, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, w tym wzorze umowy. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5. 1. Zamówienie składa się z trzech części: a) część nr 1 (zadanie nr 1) – dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni kierunku dietetyka, b) część nr 2 (zadanie nr 2) – dostawa sprzętu do pracowni treningów motorycznych i treningu zdrowotnego, c) część nr 3 (zadanie nr 3) – dostawa sprzętu do pracowni czynności ratunkowych i anatomicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: a) dla części nr 1 w załączniku nr 6a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy, b) dla części nr 2 w załączniku nr 6b do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy. c) dla części nr 3 w załączniku nr 6c do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia takiego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli pełnomocnik został ustanowiony - bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy potwierdzający, że Wykonawca faktycznie taki potencjał uzyska.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach