Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części

Gmina Lgota Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 97-565 Lgota Wielka, Ul. Radomszczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 680 13 81 , fax. (044) 680 17 77
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lgota Wielka
    Ul. Radomszczańska 60
    97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie
    tel. (044) 680 13 81, fax. (044) 680 17 77
    REGON: 59064813200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lgota.i-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty. 2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej, ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotycz) pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa i instalacja (jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa i instalacja (jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty. 3) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej, Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotycz) pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych) b) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy)pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) c) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) d) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty. 3.3. Informacje wspólne dla Części 1, 2 i 3 zamówienia: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowy, wolny od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, wolny do obciążeń prawami osób trzecich, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Wymóg ten nie dotyczy substancji chemicznych zakupywanych w ramach projektu. 2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. 4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych. 5) Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne – jeśli dotyczy; b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (wyposażenie TIK); c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; d) Wykonawca udziela gwarancji jakości umowy, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, z zastrzeżeniem wyjątków szczegółowo wskazanych w załącznikach nr 1/nr 2/nr 3 do Formularza oferty, w których dla poszczególnych elementów przedmiotu umowy wskazany został dłuższy okres gwarancji. W odniesieniu do produktów objętych przedmiotem umowy, dla których okres gwarancji producenta jest dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzednim, obowiązuje dłuższy termin. Za datę początkową obowiązywania udzielonej gwarancji, uznaje się dzień podpisania Protokołu zdawczo – odbiorczego, o którym mowa w § 5 ust.1. 6) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. 7) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 8) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9) Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie: a) braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ ; b) spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach