Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Zwierznie i Żurawcu w ramach realizacji projektu systemowego pn. Rozwijamy i udoskonalamy przedszkola.

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, Markusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2394351 , fax. 55 2394352
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2394351, fax. 55 2394352
    REGON: 17074812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Zwierznie i Żurawcu w ramach realizacji projektu systemowego pn. Rozwijamy i udoskonalamy przedszkola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Zwierznie i Żurawcu w ramach realizacji projektu systemowego pn.Rozwijamy i udoskonalamy przedszkola.2.Projekt systemowy finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej .3.Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż ( w razie potrzeby ) wyposażenia i doposażenia pomieszczeń, artykułów łazienkowych, sprzętu gaśniczego i bezpieczeństwa opisanych w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do Szkoły Podstawowej w Zwierznie oraz Szkoły Podstawowej w Żurawcu. Zamówienie podzielone jest na 2 odrębne części szczegółowo opisane w rozdziale XVIII SIWZ : Opis części zamówienia. Wykonawca może zło-żyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części.4.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia, wolnego od wad, wykonanego w ramach bezpiecznych technologii. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół, wyładunek, montaż (przyłączenie do instalacji).5.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) i nadający się do wykorzystania przez Zamawiającego, zgodnie z przeznaczeniem określonym w SIWZ. Produkty zakwalifikowane jako zabawki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 05 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz.U. z 2011r., Nr 83, poz. 454) muszą być oznaczone znakiem CE i posiadać Deklarację zgodności WE wystawioną przez producenta. Produkty powinny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.6.W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego patentu lub pochodzenia Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż określone przez Zamawiającego.7.Zamawiający wymaga udzielenia minimum :a) 36 miesięcznej gwarancji na zakres zamówienia zawarty w części : VI,b)24 miesięcznej gwarancji na zakres zamówienia zawarty w części : II.8.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że kluczowa część zamówienia musi być wykonana osobiście przez Wykonawcę. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie bez udziału podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną przez siebie kopię umowy zawartej z podwykonawcą.9.Zamawiający informuje, że nie przewiduje składania ofert wariantowych.10.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.13.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wymagań z art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.14.Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium :a)Część II : 650,00 zł,b)Część VI:bez wadium.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Nr 62 8300 0009 0095 0015 2000 0100 z oznaczeniem : wadium - postępowanie nr PRG.271.7.2014 (część ).5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, w pokoju nr 17 (se-kretariat Urzędu Gminy w Markusach ), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.7. Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.Gwarancja poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji win- no wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: HTTP://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach