Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do prowadzenia zajęć w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Jordanów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 34240 Jordanów, ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 675 369 , fax. 182 675 369
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie
    ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10
    34240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 182 675 369, fax. 182 675 369
    REGON: 49043686400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina-jordanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do prowadzenia zajęć w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Jordanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: meble 39160000-1- Meble szkolne 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne Zadanie nr 2: pomoce dydaktyczne 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 39162000-5 - Pomoce naukowe 30213100-6 – Komputery przenośne 22111000-1- Podręczniki szkolne 39160000-1- Meble szkolne 32322000-6- Urządzenia multimedialne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane parametry techniczne. Adres dostaw: miejscowości w Gminie Jordanów – Toporzysko oraz Łętownia. Minimalny okres gwarancji i rękojmi: 24 miesięcy na całość zamówienia, chyba że postanowienia opisu przedmiotu zamówienia stanowią inaczej. Kryterium gwarancji i rękojmi stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert dla obydwu zadań. Wykonawca składający ofertę winien zaakceptować wzór umowy w całości. Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowi integralny załącznik do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 400,00 zł (czterysta złotych 00/100 zł). Zadanie nr 2: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100 zł). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielcy w Jordanowie zamawiającego o nr 64 8799 0001 0000 0000 1964 0007 z dopiskiem „WADIUM – zadanie nr …….” (1 i/lub 2). Pozostałe zapisy dotyczące wadium znajdują się w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz z ofertą należy złożyć również: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Dowód wniesienia wadium, w części na którą składana jest oferta. Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony w części, na którą składana jest oferta. Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium, w części na którą składana jest oferta. Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ, o ile dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach