Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Akademii Umiejętności
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 992 300 , fax. 334 992 322
- Data zamieszczenia: 2018-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty
Akademii Umiejętności 1a
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 334 992 300, fax. 334 992 322
REGON: 07281741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego (III). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego (III). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). • Zamówienie zostało podzielone na części. • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. • Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej Uwaga: Zamawiający wypełnia w formularzu asortymentowo-cenowym tylko te części na które składa zamówienie. Niewypełnienie w formularzu asortymentowo – cenowym którejś z rubryk lub brak podania jakiegoś elementu wymienionego w tabeli (w przypadku złożenia oferty na daną część) będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na części. Dla celów porządków osobne części zamówienia zostały pogrupowane według szkół – liczba rzymska. Przykładowo w zakładce Część nr VII - Zespół Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej w formularzu asortymentowo-cenowym znajdują się trzy niezależne Części zamówienia: Część nr VII.1: Sprzęt AGD Część nr VII.3: Sprzęt barmański i kelnerski Część nr VII.4: Piec konwekcyjny parowy W przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na wszystkie trzy Części zamówienia określone w Zakładce – Część nr VII winien wypełnić cztery formularza ofertowe odpowiednio na każdą z czterech www. Części zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Wspólne warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) przewidziano inny okres gwarancji. 10. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 12. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 13. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 14. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 15. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 16. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 17. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 11 18. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. „Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż: 1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Akademii Umiejętności 1a, 2. inspektorem ochrony danych w Miejskim Zarządzie Oświaty w Bielsku-Białej jest Pan Arkadiusz Papuga, dane kontaktowe: nr telefonu (33) 499-2-311, adres poczty elektronicznej- apapuga@mzo.bielsko.pl, 3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 i 2018), 4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione dobrowolnie, dane te nie będą udostępniane innym podmiotom, 5. przekazane w dokumentach dane będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy prawa zamówień publicznych, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym terminie, dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, 6. w okresie naboru do przetargu posiada Pani/Pan* prawo do: a) dostępu do udostępnionych danych osobowych, b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 7. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo, 8. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo, 9. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia, 10. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach
Dodano: 2023-11-03 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-09-20 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-08-11 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIII – ZAKUP I DOSTAWA STRUGARKI
Dodano: 2023-07-18 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXII – ZAKUP I DOSTAWA STANOWISK: HYDRAULIKI I ELEKTROHYDRAULIKI ORAZ PNEUMATYKI I ELEKTROPNEUMATYKI
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa Okularów VR wraz ze szkoleniami z ich obsługi do trzech placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Szkoły z jakością - rozwój kształcenia ogólnego na terenie miasta Żory”.
Dodano: 2023-03-17 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu na lata 2020-2024 - "Aktywna tablica" dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy
Dodano: 2022-12-05 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa dydaktycznego stanowiska do analizy EOBD pojazdów dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2020-12-30