Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu pn.: „ Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgierski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu pn.: „ Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu pn: ”Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części w zależności od rodzaju pomocy dydaktycznych. Oferta Wykonawcy musi obejmować minimum jedną część lub więcej, maksymalnie 26 części. Zamawiający będzie oceniał ofertę wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę dopuszcza on metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym przez Zamawiającego. 4. Materiały dydaktyczne, terapeutyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w tym celu w ramach poszczególnych zadań /części zawarto minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, celu dydaktycznego, terapeutycznego który ma zostać osiągnięty za pomocą wskazanego asortymentu. Wykonawca oferując asortyment, a także rozwiązania równoważne kieruje się przede wszystkim określonym celem dydaktycznym, terapeutycznym funkcjonalnym jakim mają służyć materiały dydaktyczne i terapeutyczne. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony i wniesiony do siedziby placówek oświatowych. 7. Transport i wniesienie na ryzyko i koszt Wykonawcy. 8. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym i pełnowartościowym oraz, że nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich. 9. W każdej z wymienionych placówek oświatowych, do których zostanie dostarczony przedmiot zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru. 10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z deklarowaną specyfikacją lub jest niekompletny albo posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający może odmówić odbioru części lub całości przedmiotu umowy, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 11. Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, ze za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne” tzn., że wbudowane materiały itp. będą posiadały, charakteryzowały się wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji. 12. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 oraz ust 3 Ustawy, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że dostawy będące przedmiotem oferty nie są zgodne z normami, europejskimi ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których się ona odnosi, jeżeli Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust 1 Ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 13. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań wydajnościowych lub funkcjonalnych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z: polską normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszący normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny jeżeli te normy, aprobaty specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań wydajnościowych lub funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30 Ustawy, że dostawa spełnia wymagania wydajnościowe lub funkcjonalne określone przez Zamawiającego. 14. Podstawą do wystawienia faktury VAT za dostarczony przedmiot umowy jest podpisany przez strony protokół końcowy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać fakturę VAT nie wcześniej niż w dniu podpisania protokołu końcowego. 15. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w zależności od rodzaju pomocy dydaktycznych, na które Wykonawcy będą składali oferty cenowe oraz placówki oświatowe. Szczegółowy opis każdej części zawiera załącznik do SIWZ numeracja zgodna z częścią zamówienia, która jest opisana w podziale na części od nr 1 do nr. 26; 16. Pomoce dydaktyczne i terapeutyczne należy dostarczyć do następujących placówek oświatowych: 1) Przedszkole Specjalne przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim ul. Franciszkańska 14/16 95-070 Aleksandrów Łódzki; część od 1 do części 6; 2) Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno część od 7 do części 12; 3) Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz część od 13 do części 26: 17. Przedmiot zamówienia obejmuje wspólny słownik zamówień w szczególności: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne, 39162200-7- pomoce i artykuły szkoleniowe, 37000000-8- instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne, 3750000-9 - zabawki, 48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego, 39162000-5- pomoce naukowe, 39162110-9 - sprzęt dydaktycznych, 22111000-1 - podręczniki szkolne, 37524100-8- gry edukacyjne, 48520000-9 - pakiety oprogramowania multimedialnego, 39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe, 39162200-7 pomoce i art. Szkoleniowe, 39522530-1 namioty, 37426000-0 sprzęt do ćwiczeń równowagi, 39141100-3- regały, 39100000-3 meble, 37523000-0 puzzle, 331921150-8 łóżko terapeutyczne, 33693000-4 pozostałe produkty terapeutyczne, został podzielony na 26 części: Część 1- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim: Pomoce dydaktyczne wspomagające terapię IS - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla części nr 1 do SIWZ. Cel dydaktyczny: pomoce sensoryczne będą wykorzystywane do prowadzenia diagnozy i terapii zaburzeń integracji czynności zmysłowych metodą SI, pobudzają zaangażowanie i wyobraźnię, niwelują zaburzenia i usprawniają procesy integracji sensorycznej a w efekcie szybkie rozpoznanie zaburzeń i ich łagodzenie, zwiększają szansę na odpowiedni rozwój i prawidłowe funkcjonowanie dzieci. Część 2-Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim: Pomoce dydaktyczne terapii logopedycznej i terapii ręki - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 2 do SIWZ. Cel dydaktyczny: intensyfikacja terapii logopedycznej, zajęcia terapii ręki będą prowadzone w formie zabaw ruchowych i kreatywnych z materiałami dostosowanymi do wieku i zainteresowań dzieci, odpowiednio dobrane pomoce dydaktyczne uatrakcyjnią prace z dziećmi, będą wzmacniać siłę mięśni swoich rąk i dłoni oraz rozwijać ogólną sprawność psycho-motoryczną. Część 3- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim: Pomoce służące do rozwijania kompetencji społeczno - emocjonalnych - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla części nr 3 do SIWZ. Cel dydaktyczny: kształtowanie postaw społecznych i emocjonalnych, umiejętności komunikacji społecznej, celem jest osiągnięcie efektywnych i atrakcyjnych zajęć terapeutycznych, które spowodują wysoki poziom edukacji dla dzieci w wieku przedszkolnym i odpowiedni rozwój. Część 4 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje matematyczne - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 4 do SIWZ. Cel dydaktyczny: nauka matematyki zastosowana w praktyce w formie zabaw logicznych i ruchowych, zachęcanie dzieci do podejmowania wysiłku intelektualnego, pozwoli na łączenie treści matematycznych z codziennym życiem, programy edukacyjne do nauki matematyki ułatwią proces zdobywania wiedzy przez dzieci w wieku przedszkolnym, pozwoli rozwiązywać trudne zagadnienia matematyczne, pozwala na ćwiczenie inteligencji w każdym z ośmiu jej rodzajów, a także określenie, która inteligencja dominuje: logiczno-matematyczna, muzyczna, werbalna – językowa, przyrodnicza, intrapersonalna, cielesno – kinestetyczna, wizualno – przestrzenna, interpersonalna, celem jest kształcenie u dzieci spostrzegawczości, umiejętności zapamiętywania, nauka kolorów i nazw zwierząt, rozpoznawanie i kojarzenie kształtów, a także wspomaganie rozwoju koncentracji uwagi i logicznego myślenia. Część 5 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje przyrodnicze - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 5 do SIWZ. Cel dydaktyczny: dzieci z deficytami rozwojowymi z powodu problemów z rozumieniem otaczającego świata i zmian zachodzących w przyrodzie należy pobudzić ciekawość poznawczą i pomóc zrozumieć procesy zachodzące w najbliższym otoczeniu. Część 6- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje komputerowe - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 6 do SIWZ. Cel dydaktyczny: zachęcanie do interakcji, uczenie logicznego myślenia i rozwiązywania problemów w kreatywny sposób. Część 7 -Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce dydaktyczne wspomagające terapię IS - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 7 do SIWZ. Cel dydaktyczny: pomoce sensoryczne będą wykorzystywane do prowadzenia diagnozy i terapii zaburzeń integracji czynności zmysłowych metodą SI, pobudzają zaangażowanie i wyobraźnię, niwelują zaburzenia i usprawniają procesy integracji sensorycznej a w efekcie szybkie rozpoznanie zaburzeń i ich łagodzenie, zwiększają szansę na odpowiedni rozwój i prawidłowe funkcjonowanie dzieci. Część 8- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce dydaktyczne do terapii logopedycznej - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 8 do SIWZ. Cel dydaktyczny: intensyfikacja terapii logopedycznej, prowadzenie ćwiczeń motoryki artykulacyjnej, ćwiczeń oddechowych, stymulacji słuchowej, rozwijanie mowy w zakresie słownika, płynności słownej powinno przebiegać równocześnie ze stymulacją procesów poznawczych co uczy wyciągania logicznych wniosków, dostrzegania następstwa przyczynowego zdarzeń, porównywania, uogólniania, abstrahowania. Część 9- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce dydaktyczne do terapii logopedycznej - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 9 do SIWZ. Cel funkcjonalny: intensyfikacja terapii logopedycznej, profil psychoedukacyjny to narzędzie służące do oceny rozwoju zdolności i umiejętności dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, może być wykorzystywane przy opracowaniu indywidualnych planów edukacyjno - terapeutycznych, programów nauczania i wspierania rozwoju dzieci w wieku 2-6 lat, mierzenia postępów rozwoju dziecka oraz w procesie diagnozy funkcjonalnej, polska wersja językowa. Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera (P-93) Zastosowanie: w praktyce psychologicznej do diagnozy intelektu. Skala jest szczególnie przydatna do badania dzieci, z którymi kontakt werbalny jest utrudniony lub niemożliwy, nie wymaga bowiem od nich ani używania, ani rozumienia mowy. Normy: dla dzieci w wieku 3 - 15 lat oraz dla dzieci głuchych w wieku 3 - 14 lat próby ogólnopolskie. Część 10- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce dydaktyczne do realizacji terapii ręki - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 10 do SIWZ. Cel dydaktyczny: intensyfikacja terapii logopedycznej, zajęcia terapii ręki będą prowadzone w formie zabaw ruchowych i kreatywnych z materiałami dostosowanymi do wieku i zainteresowań dzieci, odpowiednio dobrane pomoce dydaktyczne uatrakcyjnią prace z dziećmi, będą wzmacniać siłę mięśni swoich rąk i dłoni oraz rozwijać ogólną sprawność psycho-motoryczną. Część 11 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce do realizacji terapii wg Matsugowej - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 11 do SIWZ. Cel funkcjonalny: terapia integracji neurosensorycznych odruchów odbywa się w formie sesji masażu, łóżko do masażu jest niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Część 12 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce służące do rozwijania kompetencji społeczno - emocjonalnych - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 12 do SIWZ. Cel dydaktyczny: kształtowanie postaw społecznych i emocjonalnych, umiejętności komunikacji społecznej, celem jest osiągnięcie efektywnych i atrakcyjnych zajęć terapeutycznych, które spowodują wysoki poziom edukacji dla dzieci w wieku przedszkolnym i odpowiedni rozwój. Część 13- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne wspomagające terapię pedagogiczną z elementami IS - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 13 do SIWZ. Cel dydaktyczny: wyrównanie deficytów w zakresie integracji sensorycznej co wpływa pozytywnie na rozwój komunikacji, ruchowy, emocjonalny oraz pozwoli na szybsze i łatwiejsze przystosowanie się do środowiska i przezwyciężanie w przyszłości ewentualnie pojawiające się trudności w nauce. Część 14- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne wspomagające terapię pedagogiczną z elementami IS programy multimedialne - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 14 do SIWZ. Cel dydaktyczny, cel funkcjonalny: podczas terapii możliwe będzie połączenia tradycyjnych materiałów edukacyjnych z nowoczesnymi formami nauki, ćwiczenia na tablicy interaktywnej, podczas korzystania z programu dzieci uczą się poprzez zabawę i jednocześnie przygotowują się do edukacji wczesnoszkolnej, ćwiczenia zawarte w programach aktywizują dzieci i oswajają je z pracą zespołową, przygotowując jednocześnie do nauki. Zadania pomagają realizować cele wychowania przedszkolnego i szkolnego z podstawy programowej i mogą stanowić uzupełnienie wybranego przez nauczyciela programu nauczania, wszystkie elementy zestawu wykorzystują naukę przez zabawę umożliwiającą dzieciom współdziałanie, eksperymentowanie, twórczą ekspresję i ruch, nie zaniedbując też ćwiczeń samokontroli oraz koncentracji. Program wykorzystuje metodę pracy zespołowej z wykorzystaniem funkcji wielodotyku tablicy interaktywnej. Dzięki tej funkcji rysowanie i korzystanie z zasobów na tablicy jest możliwe przez kilkoro dzieci jednocześnie a każde z nich może wykonywać inne ćwiczenia. Część 15- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne do terapii logopedycznej - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 15 do SIWZ. Cel dydaktyczny: intensyfikacja terapii logopedycznej, prowadzenie ćwiczeń motoryki artykulacyjnej, ćwiczeń oddechowych, stymulacji słuchowej, rozwijanie mowy w zakresie słownika, płynności słownej powinno przebiegać równocześnie ze stymulacją procesów poznawczych co uczy wyciągania logicznych wniosków, dostrzegania następstwa przyczynowego zdarzeń, porównywania, uogólniania, abstrahowania. Część 16_- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne służące do realizacji terapii ręki - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 16 do SIWZ. Cel dydaktyczny: zajęcia terapii ręki będą prowadzone w formie zabaw ruchowych i kreatywnych z materiałami dostosowanymi do wieku i zainteresowań dzieci, odpowiednio dobrane pomoce dydaktyczne uatrakcyjnią prace z dziećmi, będą wzmacniać siłę mięśni swoich rąk i dłoni oraz rozwijać ogólną sprawność psycho-motoryczną, różnorodność sprzętów i materiałów edukacyjnych zapewnia optymalny rozwój manualny motoryczny, kolorowe i atrakcyjne wyposażenie inspiruje i ciekawi dzieci, dzięki temu rozwijają się manualnie oraz pracować nad odpowiednim napięciem mięśniowym. Część 17- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne do terapii EEG Biofeedback- - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 17 do SIWZ. Cel dydaktyczny, cel funkcjonalny: terapia EEG Biofeedback metodą usprawniania pracy mózgu, a szczególnie tych obszarów, które odpowiadają za koncentrację uwagi i pamięć krótkotrwałą. Metoda ta zalecana jest, więc zwłaszcza osobom, które obserwują u siebie trudności w tych obszarach swojego funkcjonowania, bądź chcą u siebie wypracować większe zdolności w tych obszarach, pomoce niezbędne do prowadzenia prawidłowej terapii i treningu w ramach terapii pedagogicznej dzieci w wieku przedszkolnym. Część 18 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające funkcje percepcyjno-motoryczne – program multimedialny - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 18 do SIWZ. Cel dydaktyczny, cel funkcjonalny wspomaganie rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych wynikających między innymi z dysharmonii rozwojowej, obniżonej sprawności intelektualnej, nadpobudliwości psychoruchowej, deficytów funkcjonowania zmysłów, zaburzeń motorycznych, obniżonej sprawności manualnej, wspiera terapię zaburzeń uwagi oraz innych deficytów funkcji poznawczych w szczególności osób cierpiących na ADHD i ADD, Play Attention jest systemem wykorzystującym zapis fal mózgowych do wspierania terapii zaburzeń uwagi oraz innych deficytów funkcji poznawczych, szczególnie cennym w przypadku osób cierpiących na ADHD i ADD. Oparty na technice edufeedbacku, umożliwia użytkownikowi sterowanie grami za pomocą koncentracji. Play Attention pozwala na systematyczne rozwijanie umiejętności koncentracji, daje możliwość kontroli nad procesami uwagi, a co szczególnie cenne: ma niezwykle atrakcyjną formę, która motywuje do pracy, Edufeedback jest procesem nauki poprzez uzyskiwanie automatycznej informacji zwrotnej o stanie koncentracji: użytkownik koncentrując się – gra i osiąga sukcesy, dekoncentracja uniemożliwia grę. A więc gracz na bieżąco weryfikuje stan swoich procesów uwagi, a po pewnym czasie uczy się je kontrolować, przewidywane zmiany: wydłużenie czasu koncentracji, osiągnięcie umiejętności kończenia zadań czy doskonalenie pamięci krótkotrwałej, są efektem treningu respektującego trzy zasady: systematyczność, konsekwencję, regularność. Część 19 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające funkcje percepcyjno-motoryczne – program multimedialny - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 19 do SIWZ. Cel dydaktyczny: wspomaganie rozwoju funkcji poznawczych u dzieci konfigurowanie pakietów gier komputerowych wspomagających rozwój konkretnych obszarów funkcjonowania poznawczego dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych wynikających między innymi z dysharmonii rozwojowej, obniżonej sprawności intelektualnej, nadpobudliwości psychoruchowej, deficytów funkcjonowania zmysłów, zaburzeń motorycznych, obniżonej sprawności manualnej, wspiera terapię zaburzeń uwagi oraz innych deficytów funkcji. Część 20 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające funkcje percepcyjno-motoryczne - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 20 do SIWZ. Cel dydaktyczny: realizacja zajęć w zakresie rozwijania sprawności motorycznej, poprawiają zdolność planowania ruchu i utrzymania pozycji pionowej. Część 21 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające funkcje percepcyjno-motoryczne- aparatura - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 21 do SIWZ. Cel dydaktyczny: diagnostyka i treningi, tworzenie indywidulanego planu treningu dziecka pozwala analizować poczucie ułożenia ciała w przestrzeni oraz trenować równowagę, ćwiczyć i wzmacniać prawidłową równowagę. Część 22 – Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne niezbędne do animaloterapii - - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 22 do SIWZ. Cel dydaktyczny: pomoc dla dzieci w nauce orientacji w schemacie ciała i orientacji przestrzennej , rozwijaniu sprawności ruchowej i koordynacji wzrokowo ruchowej, doskonaleniu umiejętności matematycznych, czynności poznawczych oraz umiejętności komunikacyjnych z wykorzystaniem motywu zwierząt. Część 23 – Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje społeczno- emocjonalne - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 23 do SIWZ. Cel dydaktyczny: realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczno - emocjonalne kształtują i rozwijają kompetencje emocjonalne u dzieci, prawidłowe zachowania społeczne, kształtują osobowość. Część 24 – Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje społeczno – emocjonalne – oprogramowanie komputerowe - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 24 do SIWZ. Cel dydaktyczny: pomoc dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku 3-7 lat, gry terapeutyczne wspierają trening podstawowych umiejętności społecznych podążanie za wzrokiem, rozumienie gestu wskazywania i inicjowania kontaktu. Część 25 – Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje matematyczne - - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 25 do SIWZ. Cel dydaktyczny: pomoc dzieciom w rozwijaniu inteligencji operacyjnej w tym: różnicowania, klasyfikacji, przekształcania, liczenia, różnorodność pomocy dydaktycznych uatrakcyjni zajęcia edukacyjno-terapeutyczne. Część 26 – Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje przyrodnicze - - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 26 do SIWZ. Cel dydaktyczny: prawidłowa realizacja zajęć rozwijających kompetencje przyrodnicze pomoc dzieciom w rozwijaniu sprawności ruchowej, koordynacji wzrokowo ruchowej, doskonaleniu kompetencji przyrodniczych czynności poznawczych oraz umiejętności komunikacyjnych. 18. Na każdą część na którą Wykonawca składa ofertę zobowiązany jest zaoferować cały asortyment, na wszystkie pozycje jakie obejmuje dana część, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla każdej z części od nr 1 do nr 26. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty niekompletnej na opisaną część w innym przypadku oferta zostanie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyć dokumenty, o których mowa w ust 4. 10. PODMIOTY TRZECIE, PODWYKONAWCY o ile są znane na etapie składania ofert- jeżeli dotyczy – Zamawiający nie stawia szczególnych warunków. 11. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 13. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 14. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. 2016 r. poz. 1127 ze zm.). 15. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia z art. 25 a ust. 1 ustawy aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w dziale VII SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo, przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów trzecich; 5) w przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. 6) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dostępność oświadczeń lub dokumentów w ogólnodostępnych, bezpłatnych bazach danych, wskazuje ich adresy internetowe, 7) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, informuje w jakim postępowaniu je składał i oświadcza że są aktualne i Zamawiający może zbadać je pod względem spełnienia warunków udziału lub braku podstaw do wykluczenia w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach