Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć do Szkoły Podstawowej nr 1 w Pcimiu w ramach projektu Indywidualizacja - szansą dla dzieci z Gminy Pcim

Zakład Obsługi Szkół w Pcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-432 Pcim, Pcim 1178
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2748 061 , fax. 12 2748 061
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół w Pcimiu
    Pcim 1178
    32-432 Pcim, woj. małopolskie
    tel. 12 2748 061, fax. 12 2748 061
    REGON: 00117455800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć do Szkoły Podstawowej nr 1 w Pcimiu w ramach projektu Indywidualizacja - szansą dla dzieci z Gminy Pcim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć do Szkoły Podstawowej nr 1 w Pcimiu w ramach projektu Indywidualizacja - szansą dla dzieci z Gminy Pcim Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POKL.09.01.02-12-153/11. Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Pcimiu - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ, Wszystkie artykuły mają być: fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz spełniające wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim, które mają do tego wyrobu zastosowanie i wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. Podane w formularzu cenowym ilości są ilościami określonymi w oparciu o przewidywaną do zużycia w okresie trwania projektu ilość poszczególnego asortymentu.Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w formularzu cenowym pozycji produktów, brak którejkolwiek pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać własnym transportem i na własny koszt przedmiot umowy do siedziby Szkoły. Odpowiedzialną osobą ze strony Zamawiającego za odbiór pomocy i sprzętu będzie Koordynator szkolny projektu tj. Dyrektor Szkoły. Stwierdzenie, że artykuł nie jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie dla Wykonawcy wymianą artykułu na zgodny z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia.Produkty mają być objęte gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. W przypadku wyboru oferty wykonawca dostarczać będzie towar zgodny z wypełnionym formularzem cenowym przez okres trwania umowy. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tzn. takich które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w szczegółowym opisie zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą, oświadczenie (zapis w protokole odbioru), że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny i gotowy do użycia, wykonany w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno użytkowe. Wraz z towarem Wykonawca wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z rzeczy itp. Podczas dokonywania odbioru dostawy, przeprowadzona zostanie weryfikacja parametrów, mająca na celu wykazanie Zamawiającemu, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. Z czynności odbioru przedstawiciele stron spiszą protokół odbioru-zał.6a. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez obie strony, bez uwag. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady, usterki i braki dające się usunąć, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy, w części dotkniętej tymi wadami, usterkami lub brakami, wyznaczając termin do ich usunięcia. W tym przypadku w protokole odbioru zostaną wskazane nieodebrane elementy przedmiotu umowy, ze wskazaniem terminu ich dostarczenia, nie dłuższego niż 7 dni. Po usunięciu przez Wykonawcę na własny koszt wad i / lub usterek, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu fakt ich usunięcia, a Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowego wykonania dokona odbioru przedmiotu umowy. W związku z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisami wniosku aplikacyjnego ceny jednostkowe ww. towarów muszą być poniżej 350 zł brutto (za wyjątkiem programów multimedialnych). W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji (tytułu) zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Wydawcę/Producenta), Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji (tytułu) równoważnej merytorycznie i cenowo, jednak musi ona zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. W przypadku podania nazw własnych należy rozumieć je jako lub równoważne(można zastosować produkty innych producentów, jednak o równoważnych cechach i jakości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/pcim
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach