Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jabłonce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 111 30 , fax. 18 26 524 68
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jabłonce
    ul. 3 Maja 1 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 18 26 111 30, fax. 18 26 524 68
    REGON: 49290231300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do trzynastu szkół podstawowych z terenu Gminy Jabłonka w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt będzie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakupione pomoce dydaktyczne zostaną wykorzystane do prowadzenia następujących zajęć dydaktycznych: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu; b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; d) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. e) zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy; f) zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne; g) zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne; 2. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Uwaga! W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, lub produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały lub produkty o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 4. Pomoce dydaktyczne zostały podzielone na 13 grup odpowiadających 13 szkołom podstawowym, do których kierowana będzie dostawa pomocy dydaktycznych. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 6. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję, kart gwarancyjne, atesty, certyfikaty w języku polskim. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 8. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca 9. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Na 3 dni robocze przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego (telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej) o dacie i godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę. 10. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu Gminy Jabłonka wymienione poniżej: a) Szkoła Podstawowa w Chyżnem, 34-481 Chyżne 129 b) Szkoła Podstawowa w Jabłonce - Bory, 34-480 Jabłonka, ul. Kopernika 14 c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Jabłonce, 34-480 Jabłonka, ul. P. Jabłońskiego 4 d) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 117 e) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 346 f) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 512 g) Szkoła Podstawowa w Orawce, 34-480 Jabłonka, Orawka 76 h) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Podwilku, 34-722 Podwilk 287 i) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Podwilku, 34-722 Podwilk 157 j) Szkoła Podstawowa w Zubrzycy Dolnej, 34-484 Zubrzyca Górna, Zubrzyca Dolna 257 k) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43 l) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 482 m) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 270 11. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych sporządzony zostanie protokół częściowy, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz protokół końcowy, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego po zakończeniu wszystkich dostaw. Komplet protokołów odbioru (13 protokołów odpowiadających 13 szkołom) będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury. 12. Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 13. Pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zewnętrznej (widocznej) stronie. 14. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy 15. Główny przedmiot CPV 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach