Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach programu „Aktywna Tablica”

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8513764, 8112715 , fax. 158 112 805
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Rynek 1
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8513764, 8112715, fax. 158 112 805
    REGON: 83040917500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach programu „Aktywna Tablica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych na lata 2017 - 2019 - "Aktywna tablica" dla 6 jednostek oświatowych gminy Grębów. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia zwany dalej sprzętem do jednostek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Grębów. Wykaz jednostek oświatowych znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość zamówienia dla każdej jednostki oświatowej wynosi łącznie do 17 500,00 złotych brutto. 2. Dostarczone do jednostek oświatowych pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadają deklarację CE; 2) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta; 3) w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta; 4) komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy; 5) są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 6) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; 7) posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego. 4. Wskazana poniżej specyfikacja techniczna wymaganych urządzeń i pomocy dydaktycznych określa parametry minimalne. 5. Ewentualne wskazanie w SIWZ znaków towarowych, patentów i miejsca pochodzenia jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu dostawy z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia przedstawionego niżej. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.) do sprzętu wskazanego w Lp. nr 1, 5, 10, 11 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia należy zastosować stawkę 0%, gdyż jest przeznaczony do placówek oświatowych. Załącznik do umowy niniejszej siwz stanowi zamówienie i zaświadczenie wymagane do zastosowania stawki Vat 0% do dostawy sprzętu wskazanego w Lp. nr 1, 5, 10, 11 w ust. 13 niniejszego rozdziału. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w ust. 13 rozdziału III SIWZ. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktur VAT z podaniem Nabywcy, którym będzie Gmina Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, NIP 867 20 73 110, natomiast odbiorcą będą poszczególne jednostki oświatowe, wymienione w opisie przedmiotu zamówienia w kol. miejsce przeznaczenia. Oznacza to, że w przypadku wygranego postępowania wynagrodzenie wykonawcy po zrealizowaniu zamówienia będzie wypłacone przez wymienione jednostki oświatowe i cena za dostawę na fakturze VAT na rzecz jednej szkoły nie może przekroczyć kwoty 17 500zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach