Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni turystyczno-hotelarskich w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach

Zespół Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2720424 w. 106, , fax. 122 721 246
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 18
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 2720424 w. 106, , fax. 122 721 246
    REGON: 29202000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni turystyczno-hotelarskich w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni turystyczno-hotelarskich w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części tj.: Część zamówienia nr I: Dostawa poduszek, kołder, pościeli hotelowej, ręczników dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach obejmuje asortyment: 1) poduszka – 15 szt 2) kołdra – 15 szt 3) ręcznik hotelowy – 15 szt 4) bielizna pościelowa – komplet -15 kpl; Część zamówienia nr II: Dostawa marynarek oraz uniformów z logo szkoły dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach obejmuje asortyment: 1) uniformy z logo szkoły – 20 szt 2) marynarki damskie – 5 szt 3) marynarki męskie – 5 szt; Część zamówienia nr III: Dostawa wyposażenia dla pracowni turystyczno-hotelarskich dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach obejmuje asortyment: 1) wózek hotelowy – 1 szt 2) odkurzacz hotelowy – 2 szt 3) sejf hotelowy pokojowy – 1 szt 4) regały – magazyn bielizny – 2 szt 5) klimatyzator pokojowy (przenośny) – 2 szt 6) dyspozytor kluczy – 1 szt 7) stacja prasowalnicza – 1 szt 8) deska do prasowania – 1 szt 9) żelazko – 1 szt 10) galanteria hotelowa - zestaw kosmetyków łazienkowych – 25 zestawów 11) suszarka do włosów – 2 szt 12) wózek do sprzątania dwuwiadrowy z mopem płaskim – 2 kpl 13) tablica magnetyczna biała + pisaki – 1 zestaw 14) zestaw kawowy dla 4 osób – 2 zestawy 15) czajnik elektryczny – 2 szt 16) ekspres do kawy – 2 szt. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Dostarczany przedmiot zamówienia (w ramach asortymentu opisanego w części III zamówienia, z wyłączeniem pozycji nr 10: zestaw kosmetyków hotelowych) winien spełniać wszelkie normy dopuszczenia do użytkowania w Polsce lub UE oraz posiadać stosowane dokumenty świadczące o spełnieniu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w przedmiot zamówienia przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem z asortymentem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Jeżeli wymaga tego dany produkt muszą być dołączone do niego wszystkie niezbędne dokumenty w języku polskim takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkim niezbędnymi normami (np. CE). 5. Dostawy mają być nieuszkodzone, nowe, nie będące elementami powystawowymi, bez uszkodzeń, wgnieceń, wolne od wad prawnych oraz innych wad i uszkodzeń. 6. Asortyment objęty zamówieniem służyć będzie uczniom w ramach prowadzonych zajęć/kursów. 7. Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i nie gorsze niż wskazane w opisie. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 9. Zamówienie obejmuje dostawę wskazanego asortymentu na własny koszt Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 10. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6.1. do SIWZ (dla części zamówienia nr I i II) oraz 6.2. do SIWZ (dla części zamówienia nr III).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) formularz kalkulacji ceny na część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę – wypełniony zgodnie z treścią załącznika od nr 1.1 do 1.3 do SIWZ; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SIWZ; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią załącznika nr 2b do SIWZ; 5) Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ; 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza; 7) oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku, gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach