Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. „Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje”

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. „Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. „Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.2 Kształcenie ogólne, nr projektu Nr RPKP.10.02.02-04-0009/18 realizowanego przez Panaceum-Omega Maria Jolanta Wyborska w partnerstwie z Gminą Miasto Włocławek”. Zadanie nr 1 – Pracownia Fizyczna 1. Czajnik elektryczny - 15 szt. 2. Grzałka nurkowa - 15 szt. 3. Wskaźnik laserowy - 15szt. 4. Soczewki skupiające o różnych ogniskowych plus statyw do ich mocowania - 15 kpl. 5. Termometr laboratoryjny - 15 szt. 6. Waga szalkowa laboratoryjna - 9 szt. 7. Taśma miermicza - 45 szt. 8. Stoper elektroniczny - 45 szt. 9. Miernik uniwersalny cyfrowy - 15 szt. 10. Żarówki latarki z oprawką - 9 kpl. 11. Zasilacz o regulowanym napięciu - 9 szt. 12. Oporniki o różnym oporze - 9 kpl. 13. Dioda - 60 szt. 14. Przewody elektryczne - 9 kpl. 15. Magnesy o różnych kształtach-sztabowy, walcowy, podkowiasty - 30 kpl. 16. Opiłki żelaza - 90 kpl. 17. Styropianowe kubki jednorazowe - 90 zest. Zadanie nr 2 - Pracownia chemiczna 18. Apteczka z wyposażeniem - 4 szt. 19. Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem - 60 szt. 20. Butla do wody destylowanej - 40 szt. 21. Fartuchy laboratoryjne - 120 szt. 22. Okulary ochronne - 120 szt. 23. Palniki spirytusowe - 60 szt. 24. Palniki gazowe - 60 szt. 25. Kwasomierz glebowy - 60 szt. 26. Pipety - 20 kpl. 27. Płytki ceramiczne - 60 szt. 28. Rękawiczki lateksowe - 60 kpl. 29. Tace laboratoryjne - 120 szt. 30. Bagietki - 240 szt. 31. Bibuła laboratoryjna - 40 kpl. 32. Cylindry miarowe - 80 szt. 33. Kolby stożkowe - 80 szt. 34. Korki gumowe, igielitowe - 400 szt. 35. Krystalizatory - 40 szt. 36. Lejki laboratoryjne - 60 szt. 37. Łapy do probówek - 60 szt. 38. Łyżki laboratoryjne - 60 szt. 39. Łyżki do spalań - 60 szt. 40. Parowniczki i moździerze - 60 szt. 41. Parowniczki i moździerze - 60 szt. 42. Pipety miarowe - 8 kpl. 43. Probówki - 400 szt. 44. Rozdzielacze - 40 szt. 45. Rurki szklane różnych kształtów - 40 kpl. 46. Sączki laboratoryjne - 60 op. 47. Statyw - 8 szt. 48. Stojaki na probówki - 20 szt. 49. Szalki Petriego - 120 szt. 50. Szczypce metalowe - 40 szt. 51. Szkiełka laboratoryjne - 120 kpl. 52. Węże gumowe o różnym przekroju i ściskacze do węży - 20 kpl. 53. Zlewki - 120 szt. 54. Odczynniki/substancje chemiczne - 4 kpl. 55. Modele do budowania cząsteczek - 4 szt. 56. Tablice chemiczne - 20 szt. 57. Układ okresowy – plansza - 8 szt. 58. Tabela rozpuszczalności – plansza - 4 szt. 59. Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki - 4 szt. Zadanie nr 3 - Pracownia biologiczna 60. Mikroskop z podłączeniem do komputera - 4 szt. 61. Lodówka - 4 szt. 62. Deski do krojenia - 120 szt. 63. Apteczka z wyposażeniem - 4 szt. 64. Fartuchy laboratoryjne - 120 szt. 65. Mikroskopy optyczne ( szkolne , stereoskopowe) - 8 szt. 66. Skalpele - 40 kpl. 67. Nożyczki - 40 kpl. 68. Lupa podświetlana - 40 szt. 69. Termometry laboratoryjne - 40 szt. 70. Przewodniki roślin i zwierząt. Proste klucze do oznaczania roślin - 60 kpl. 71. Szkiełka nakrywkowe - 80 kpl. 72. Mikroskopy terenowe - 12 szt. Zadanie nr 4 - Pracownia matematyczna 73. Modele brył - ostrosłupy i graniastosłupy - 5 kpl. 74. Modele brył - bryły obrotowe - 5 kpl. 75. Kalkulatory - 150 szt. 76. System do przeprowadzania testów - 5 szt. Zadanie nr 5 - Pracownia geograficzna 77. GPS - 4 szt. 78. Kompas - 120 szt. 79. Aparat fotograficzny - 4 szt. 80. Globus indukcyjny - 60 szt. 81. Kompas geologiczny - 20 szt. 82. Klatka meteorologiczna - 4 szt. 83. Lornetka - 20 szt. Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 5 włocławskich szkół 84. Komputer stacjonarny – 9 szt. 85. Monitor – 9 szt. 86. Pakiet biurowy – 9 szt. 87. Projektor – 5 szt. 88. Wizualizer cyfrowy – 5 szt. 89. Tablica kopiująca – 5 szt. Ustalenia dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ Zamówienie jest dofinansowywane w ramach projektu pn. „Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.2 Kształcenie ogólne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach