Przetargi.pl
DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU Z ZAKRESU INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
    REGON: 00052281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU Z ZAKRESU INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w związku z realizacją projektu -Po wiedzę i umiejętności bez barier, z zakresu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących pomocy dydaktycznych: 1) tablica interaktywna - 5 szt., 2) projektor multimedialny - 5 szt., 3) laptop - 5 szt., 4) pakiet biurowy - 5 szt., 5) program komputerowy do wspomagania rozwoju - 5 szt., 6) program komputerowy do diagnozy i terapii specyficznych trudności matematycznych - 5 szt., 7) program komputerowy Logopedia - wersja rozszerzona (pakiet)- 5 szt., 8) pakiet pomocy dla ucznia uzdolnionego - 5 szt., 9) rzutnik - 5 szt., 10) zestaw matematyczny z kartami zadań - 5 szt., 11) zestaw kontrolny - 125 szt., 12) zestaw kart pracy/książeczki: ćwiczenia do nauki czytania - 125 szt., 13) zestaw kart pracy/książeczki: z zadaniami matematycznymi - 125 szt., 14) zestaw kart pracy/książeczki: z zadaniami tekstowymi z matematyki - 125 szt., 15) zestaw sportowy - 5 szt., 16) spadochron edukacyjny - 5 szt., 17) bieżnia 10 cm - 10 szt., 18) baza z prostokątem - 10 szt., 19) belka 90 cm - 10 szt., 20) woreczki figury - 5 kpl., 21) szarfy - 15 kpl., 22) woreczki sportowe - 15 kpl., 23) równoważnia 6-zaczepowa - 5 szt., 1.3. Wykonawca zobowiązany jest podzielić przedmiot dostawy określony w ust. 1.2. na pięć jednakowych części i dostarczyć do pięciu szkół podstawowych które jednocześnie będą płatnikami należności wykonawcy: a) Miejski Zespół Szkół Nr l, ul. Piękna 9 , 38-300 Gorlice, NIP -738-20-36-904 , REGON- 120306000 b) Miejski Zespół Szkół Nr 3, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 16, 38-300 Gorlice, NIP-738-19-18-401 ,REGON-492826724, c) Miejski Zespół Szkół Nr 4, ul. Z. Krasińskiego 9, 38-300 Gorlice, NIP-738-19-48-508, REGON-852717451, d) Miejski Zespół Szkół Nr 5, ul. Krakowska 5 , 38-300 Gorlice, NIP - 738-10-10-162, REGON-490533165, e) Miejski Zespół Szkół Nr 6, ul. Hallera 79, 38-300 Gorlice, NIP - 738-10-13-344, REGON- 490532510 . 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również zainstalowanie i uruchomienie dostarczonego sprzętu określonego w ust. 1.2 pkt 1 i 2, zapewniające wymaganą funkcjonalność. Wykonawca dostarcza wszystkie wymagane materiały instalacyjne, montażowe oraz okablowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania dostarczonego sprzętu. 1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również techniczne szkolenie nauczycieli w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu określonego w ust. 1.2. pkt 1 w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły w wymiarze co najmniej 1 godzina zegarowa w każdej szkole (łącznie 5 godzin), 1.6. Szczegółowy opis zamawianych pomocy dydaktycznych i okresy gwarancji zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianych pomocy dydaktycznych. 1.7. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia przedstawia załącznik Nr 2 do SIWZ - wzór umowy. 1.8. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych dostarczonych pomocy dydaktycznych w miejscu jego zainstalowania a w przypadku napraw gwarancyjnych realizowanych poza terenem szkoły, transport, wysyłka i odbiór serwisowanego sprzętu odbywać się będzie na koszt wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 25.10.2012 r. do godz. 13:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 25.10.2012 r. do godz. 13:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach