Przetargi.pl
Dostawa polimeru w formie proszkowej

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa polimeru w formie proszkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup, wraz z dostawą loco Chełm, Oczyszczalnia Ścieków, ul. Bieławin 5, polimeru w formie proszkowej, niezbędnego w procesie odwadniania osadu w ilości 6 500 kg w fabrycznie zamkniętych opakowaniach o wadze od 20 kg do 25 kg każde. 2. Kod CPV: 24542000-5 Polimery akrylowe w formach podstawowych. 3. Warunki wymagane od Wykonawców: 3.1. Wykonawcy wykonają dobór laboratoryjny prób do testów. 3.2. Wykonawcy od dnia 11.01.2010 r. do dnia 19.01.2010 r. włącznie dostarczą polimery do testów w oczyszczalni ścieków w Chełmie przy ulicy Bieławin 5. 3.3 Każdy Wykonawca na swój koszt dostarczy 25 kg dobranego laboratoryjnie polimeru na próby techniczne, które zamawiający przeprowadzi we własnym zakresie (przy ewentualnym udziale oferenta). 3.4. Termin wykonania prób zostanie ustalony telefonicznie z pracownikiem Działu Zamówień Publicznych i Zakupów, reprezentowanym przez Łukasza Fidora oraz potwierdzony faxem przez strony; Tel: (082) 563 14 61 do 63 w. 233, Fax: (082) 563 04 50. 3.5. Kolejność przeprowadzanych testów uzależniona będzie od potwierdzonego pisemnie zgłoszenia. W przypadku braku wolnego terminu na wykonanie testów, Zamawiający nie przewiduje możliwości przesunięcia terminu składania ofert. 3.6. Wyniki badań (karta testu) zostanie przekazana faxem Wykonawcom nie później niż do dnia 21.01.2010 r. włącznie. 3.7. Wykonawca dołączy wyniki testów do oferty. 3.8. Oferty Wykonawców, którzy nie wykonali testów lub przysłali wyniki po terminie określonym przez Zamawiającego zostaną odrzucone. 3.9. Kartę testów zawiera załącznik nr 4 WR 3.10. Wykonawca może być obecny przy próbach jego środka. Z przeprowadzonych prób sporządza się kartę testu polimeru (załącznik nr 4). Wykonawca odbierze kartę testu polimeru i podpisze zgodność osiągniętych wyników. Odmowa podpisania protokołu jest równoznaczna z rezygnacją w uczestnictwie w przetargu. W przypadku nieobecności Wykonawcy podczas przeprowadzania testów, karta badań zostanie do niego wysłana w sposób opisany w pkt 3.6. 3.11. W trakcie prób zamawiający ustali: - zużycie polimeru w kg na 1 kg suchej masy osadu, - suchą masę osadu po zagęszczeniu, - próby techniczne prowadzone będą przy nadawie osadu wynoszącej od 12 do 20 m3/h, - próby techniczne będą zaokrąglone do dwu miejsc po przecinku. 4. Minimalne parametry polimeru: 4.1. Forma sproszkowana, 4.2. Zużycie polimeru nie większe niż 5,0 kg na tonę suchej masy osadu (dalej s.m.o.). przy zapewnieniu s.m.o. co najmniej 18% po odwodnieniu potwierdzone przez laboratorium ZWiK w Chełmie. 4.3. Odciek z odwadniania na prasie klarowny i bez widocznej zawiesiny. 4.4. Przy odwadnianiu brak pienienia się odcieku z prasy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245420005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) wraz z określonymi w WR. 2. Którzy przeprowadzą próby laboratoryjne oraz testy oferowanych polimerów w wyznaczonym terminie i załączą je (wyniki testów) do złożonej oferty (załącznik nr 4). 3. Posiadający aktualne certyfikaty, opisy i karty charakterystyki oferowanych produktów. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. VII WR według formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 2 lub 2a. 4. Wyniki testów polimerów przeprowadzonych na urządzeniach oczyszczalni Zamawiającego, zgodnie z treścią załącznika nr 4. 5. Kalkulację, niezbędną do prawidłowej wyceny oferty, zgodnie z treścią załącznika nr 5. 6. Aktualny certyfikat, atest, i kartę charakterystyki oferowanego polimeru. Wymagane dokumenty z powyższych punktów muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. VII WR, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VII pkt 1 lub 1.1 WR są składane dla każdego partnera z osobna, - pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w WR. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i okresu gwarancyjnego, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najkożystniejszy wynik testu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach