Przetargi.pl
Dostawa polegająca na zakupie technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztacie RZI Szczecin.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa polegająca na zakupie technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztacie RZI Szczecin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztacie RZI Szczecin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I – Zakup proszków i środków pianotwórczych do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego. Część II – Zakup materiałów eksploatacyjnych do konserwacji sprzętu gaśniczego. Dopuszcza się składanie ofert częściowych – na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.1 do SIWZ – dla części I zamówienia oraz załącznik nr 4.2 do SIWZ – dla części II zamówienia. 4. Do każdego rodzaju materiałów wymienionych należy dołączyć z chwilą rozpoczęcia dostawy: 1) Część I zamówienia: poz. 1 do poz. 2 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia: „Świadectwo dopuszczenia” oraz „Kartę charakterystyki”; 2) 2) Część II zamówienia: od poz. 9 do poz. 11 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia: „Kartę charakterystyki” zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 r. (Dz. U. 2018 poz. 143). 5. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 6. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do konserwacji (remontu) podręcznego sprzętu gaśniczego w warsztacie naprawy sprzętu gaśniczego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2020 roku. 7. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem pismem na fax nr 261 45 50 09. 8. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24951210-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy wraz z ofertą przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) pisemne oświadczenie Wykonawcy (wzór zał. Nr 5 do SIWZ): a) w przedmiocie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia; b) w przedmiocie niezalegania w opłatach podatkowych oraz opłatach z zakresu ubezpieczeń społecznych; c) w przedmiocie niepopełnienia przestępstw związanych udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnianych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; d) w przedmiocie zapoznania się z warunkami przetargu i posiadania własnych sił niezbędnych do terminowej realizacji zamówienia; e) o braku podstaw do wykluczenia z uwagi na wyrządzenie szkody Zamawiającemu (RZI Szczecin), poprzez niewykonanie zamówienia, opóźnianie jego realizacji z własnej winy lub wykonanie go nienależycie i zapłatę kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 10% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone przez Zamawiającego w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania. 2. Celem potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany do złożenia na etapie realizacji dostawy: 1) na część I zamówienia do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1 do 2 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4.1do SIWZ, aktualne „Świadectwa dopuszczenia” oraz „Karty charakterystyki”, 2) na część II zamówienia do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 9 do 11 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4.2 do SIWZ, aktualne oraz „Karty charakterystyki”, zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 r. (Dz. U. 2018 poz. 143). 3. Niezłożenie choćby jednego żądanego oświadczenia lub złożenie oświadczenia nieprawdziwego będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania i nierozpatrywaniem jego oferty. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w Części V ust. 2 i ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, czy wykonawca spełnił ww. warunki. 5. Formularz cenowy dla części I, II.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach