Przetargi.pl
Dostawa pokrowców lotniczych do samolotu TS 11 ISKRA na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 44 14 N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pokrowców lotniczych do samolotu TS 11 ISKRA na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 44 14 N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowców lotniczych do samolotu TS 11 ISKRA na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 44 14 N. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony poniżej oraz w Załącznikach Nr 1 Formularzu ofertowym Nr 1a Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Nr 5 Ogólnych warunkach umowy 3 .Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były a fabrycznie nowe, nieużywane b pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia 4. Dostarczone pokrowce lotnicze powinny być zapakowane w opakowania zewnętrzne, chroniące je przed uszkodzeniem, oraz winny być tak oznakowane aby możliwa była pełna identyfikacja poszczególnych elementów pokrowca. 5.Wykonawca do każdego pokrowca na samolot TS11 ISKRA dołączy wykaz elementów składowych kompletu pokrowca. W przypadku nieprzestrzegania powyższych wymagań Zamawiający wstrzyma się od zapłaty całości należności wynikającej z faktury do czasu dopełnienia tych wymagań przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pokrowce lotnicze do magazynu służby Zaopatrzenia Lotniczo Technicznego 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy niebezpieczeństwo związane z jego utratą lub uszkodzeniem ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku pokrowców lotniczych Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 7.Zamawiający po rozstrzygnięciu postępowania i podpisaniu umowy wyraża zgodę na pomiary samolotu potrzebne do wykonania pokrowca oraz przymiarek pokrowca na samolocie. Istnieje możliwość wypożyczenia pokrowca. 8. Odbioru jakościowego pokrowców dokona komisja powołana przez zamawiającego składająca się z upoważnionego przedstawiciela zamawiającego i wykonawcy. Komisja dokona sprawdzenia poprawności wykonania pokrowców pod względem dopasowania do sylwetki samolotu, rzetelności wykonania oraz kompletności każdego z zestawów. Z czynności odbioru zostanie sporządzony stosowny protokół przyjęcia, podpisany przez strony. 9. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości dwunastomiesięcznej na dostarczone pokrowce. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu umowy. 10. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych pokrowców lotniczych, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. 11. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca wymieni towar wadliwy na nowy, wolny od wad w terminie 30 dni (trzydziestu dni) od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. 12. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonania napraw lub usunięcia usterek na swój koszt. Gwarancja obejmuje również usługi nabyte w ramach niniejszej umowy u kooperantów Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wyrobów, w tym również materiałów, elementów dostarczonych przez kooperantów lub podwykonawców. 13. W przypadku dokonania istotnych napraw w pokrowcach lotniczych lub ich elementach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia pokrowców lotniczych lub ich elementów wolnych od wad lub zwrócenia naprawionych. 14. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady pokrowców lotniczych objętych gwarancją, Zamawiający nie mógł z nich korzystać. 15. Prawo Zamawiającego do żądania bezpłatnego usunięcia wad lub usterek nie dotyczy jedynie przypadku wystąpienia nieprawidłowości wynikłych z niewłaściwego użytkowania pokrowców lotniczych przez Zamawiającego lub użytkowników. 16. Zamawiający zastrzega, iż warunki gwarancji są niezależne od gwarancji udzielanej przez producenta pokrowców lotniczych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielonej przez Wykonawcę uregulowane w ogólnych warunkach umowy są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez producenta tzw. gwarancji producenta. 17. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie mogą być modyfikowane przez Wykonawcę poprzez wręczanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia Wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. 18. W przypadkach nieuregulowanych w umowie dotyczących uprawnień wynikających z gwarancji lub rękojmi za wady fizyczne, stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego. 19. Strony ustalają, że rękojmia za wady fizyczne pokrowców lotniczych będzie obowiązywać przez okres gwarancji jakości, określonej w ust. 1, liczony od daty dostawy przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395221101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną