Przetargi.pl
Dostawa pojemników z tworzywa sztucznego do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Lwówecka 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7222229, 7222329 , fax. 075 7224633
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Lwówecka 8 8
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7222229, 7222329, fax. 075 7224633
    REGON: 23090730200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojemników z tworzywa sztucznego do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,12 m3 w ilości 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 określone jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,24 m3 w ilości 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określone jest w załączniku nr 8 do SIWZ 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,77 m3 w ilości 50 szt. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 określone jest w załączniku nr 9 do SIWZ 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 1,1 m3 w ilości 400 szt. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 określone jest w załączniku nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach