Przetargi.pl
Dostawa pojemników styropianowych o pojemności cel 300 ml do produkcji sadzonek drzew leśnych, z podkładkami oraz urządzenia myjącego do pojemników styropianowych

Nadleśnictwo Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Tadeusza Kościuszki 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472319 w. 122 , fax. 062 7472415
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jarocin
    ul. Tadeusza Kościuszki 43 43
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472319 w. 122, fax. 062 7472415
    REGON: 25002773490000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jarocin.lasypanstwowe.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojemników styropianowych o pojemności cel 300 ml do produkcji sadzonek drzew leśnych, z podkładkami oraz urządzenia myjącego do pojemników styropianowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników styropianowych o pojemności cel 300 ml do produkcji sadzonek drzew leśnych, z podkładkami oraz urządzenia myjącego do pojemników styropianowych. Pojemniki, podkładki i urządzenie myjące wraz z zespołem pompowym muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2009. Ilość pojemników styropianowych: 10 000 sztuk. Ilość podkładek: 5 000 sztuk. Urządzenie myjące musi być wyposażone w wysokociśnieniowe dysze myjące, rotacyjne oraz taśmę transportującą. Nie dopuszcza się użycia szczotek. Ilość: 1 komplet (urządzenie myjące wraz z zespołem pompowym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie dostawy: a) w przypadku wykonawcy składającego ofertę na część I zamówienia, co najmniej 20 000 sztuk pojemników styropianowych do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym, b) w przypadku wykonawcy składającego ofertę na część II zamówienia, co najmniej 2 sztuk urządzeń myjących do pojemników styropianowych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który chociażby jednego ww. warunków udziału w postępowaniu nie spełnił. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w ust. 2 i 3 Zamawiający, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, weźmie pod uwagę ich łączny potencjał.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - dokument potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa oświadczenie wymienione w pkt. 1a. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jarocin.lasypanstwowe.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach