Przetargi.pl
Dostawa pojemników plastikowych z możliwością składania ofert częściowych.

Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Grota Roweckiego 44
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2198427
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
    ul. Grota Roweckiego 44 44
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2198427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojemników plastikowych z możliwością składania ofert częściowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Część zamówienia: 1.Nowe pojemniki 240 litrów - plastikowe na odpady komunalne w ilości: 500 sztuk. Dane techniczne pojemników: Głębokość 730 mm ? 10 mm Szerokość: 570 mm ?10 mm Wysokość 1070 mm ? 40 mm Pojemność: 240 litrów Pojemniki muszą spełniać normę EN - 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Pojemniki muszą mieć zamontowane koła, klapa może być dostarczona osobno. Kolor pojemników: czarny bądź szary. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przystosowane. Na lewym boku pojemnika należy wytłoczyć tablice znamionową na której będą zamieszczone nr pojemników. Zamawiający dopuszcza również przynitowanie tablic znamionowych, jednakże tablica znamionowa musi być zamocowana w taki sposób, aby nie było możliwości jej zerwania. Przykład oznakowania: napis 240 plus 6 miejsc na cyfry. Razem 9 znaków. 2.Termin dostawy pojemników: - do 30 dni od dnia podpisania umowy. 3.Miejsce dostawy pojemników: Pojemniki należy dostarczyć i wyładować w Tychach - Urbanowicach przy ul. Serdecznej 100 (Składowisko Odpadów Komunalnych). 4.Termin płatności: 14 dni od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo odbiorczego oraz dostawy fv do siedziby zamawiającego. 5.Okres gwarancji: - Minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. II część zamówienia 1.Nowe pojemniki MGB 1100 litrów - plastikowe na odpady komunalne w ilości: 1000 szt. Dane techniczne pojemników: Głębokość 1070 mm ? 20 mm Szerokość: 1260 mm ? 100 mm Wysokość 1070 mm ? 30 mm Pojemność: 1100 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN - 840, pojemniki muszą posiadać 4 koła oraz klapę oraz hamulce. Pojemniki mają mieć zamontowane koła, natomiast klapy można dostarczyć osobno. Kolor pojemników: czarny bądź szary. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przystosowane. Na lewym boku pojemnika należy wytłoczyć tablice znamionową na której będą zamieszczone nr pojemników. Zamawiający dopuszcza również przynitowanie tablic znamionowych, jednakże tablica znamionowa musi być zamocowana w taki sposób, aby nie było możliwości jej zerwania. Przykład oznakowania: napis 1100 plus 6 miejsc na cyfry. Razem 10 znaków. 2.Termin dostawy pojemników: Do 30 dni od dnia podpisania umowy. 3.Miejsce dostawy pojemników: Pojemniki należy dostarczyć i wyładować w Tychach - Urbanowicach przy ul. Serdecznej 100 (Składowisko Odpadów Komunalnych). 4.Termin płatności: 14 dni od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo odbiorczego oraz dostawy fv do siedziby zamawiającego. 5.Okres gwarancji: - Minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284801
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 09 lipca 2013 r. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. - dotyczy I części zamówienia. Wadium należy wnieść w wysokości 5.500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 09 lipca 2013 r. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. - dotyczy II części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną