Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20-954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ZUŻYTE IGŁY, ODPADY MEDYCZNE i WYCINKI ORAZ KOCY OGRZEWAJĄCYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na zużyte igły, odpady medyczne i wyciniki oraz kocy ogrzewających. Przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w 4 zadaniach: Zadanie nr 1 Pojemniki na zużyte igły i na odpady medyczne Zadanie nr 2 Pojemniki na wycinki Zadanie nr 3 Koc ogrzewający w warunkach sali operacyjnej Zadanie nr 4 Koc ogrzewający standardowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „ Dokumenty i oświadczenia składane do upływu składania ofert” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do siwz); 3) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania wskazanego w ppkt. b), d. wartość netto pozycji asortymentowej, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto pozycji asortymentowej g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – również pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3 5) wypełniona tabela parametrów oceny jakościowej (wg Załącznika nr 3-4 do SIWZ) - wypełnić należy właściwą kolumnę oznaczoną jako „Warunki oferowane przez Wykonawcę” gdzie wpisać należy cechę parametru
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, obłożenia pola operacyjnego, podkładów jednorazowych i materiałów medycznych
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa środków ochrony osobistej
Dodano: 2021-04-13 - Dostawa odzieży i zestawów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
Dodano: 2020-07-02 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy odzieży medycznej
Dodano: 2019-10-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy obuwia i odzieży medycznej, operacyjnej i dla Działu Technicznego
Dodano: 2019-07-15 - sprzedaż oraz dostawa obłożeń oraz wyrobów do angioplastyki i angiografii dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki, Zakładu Radiologii oraz Centralnego Traktu Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lublinie z możliwością składania ofert częściowych.
Dodano: 2018-03-09 - Dostawa bielizny jednorazowego użytku
Dodano: 2017-07-10 - dostawa odzieży ochronnej dla potrzeb Szpitala, cewników wspomagających udrażnianie dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń oraz cewników i introduktorów dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, podkladów jednorazowego użytku z wkładem chłonnym dla potrzeb Oddziału Urologii i SORu, kocy termicznych dla potrzeb SOR u, strzykawki z gumowym tłokiem, przedłużacze i kraniki wysokociśnieniowe z możliwością składania ofert częściowych 1 – 8.
Dodano: 2017-06-26 - Dostawa produktów jednorazowego użytku : odzieży ochronnej - 2 zadania
Dodano: 2017-05-08 - Dostawa produktów jednorazowego użytku: odzieży ochronnej
Dodano: 2017-03-23