Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 075 7411541
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
ul. Nadbrzeżna 5a 5a
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 075 7411541 w. 39, fax. 075 7411541
REGON: 23044331100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników na komunalne odpady zmieszane i selektywną zbiórkę. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem dostawy są pojemniki plastikowe, nowe o pojemnościach: 60 l - w ilości 50 sztuk, 120 l w ilości 300 sztuk ,240 l w ilości 400 sztuk, 400 l w ilości 50 sztuk, 1100 l w ilości 200 sztuk, 1100 l do selektywnej zbiórki (żółty, zielony, niebieski) w ilości 10 kompletów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły -spełnia - nie spełnia-.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy Dokument 2 A lub Dokument 2 B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (pojemniki we wskazanym w części IV SIWZ asortymencie) z okresu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca dostawy. Zamawiający wymaga łącznej ilości takich dostaw z okresu trzech lat na minimalnym poziomie: - o łącznej wartości zrealizowanych dostaw większej niż wartości brutto pojemników wymieniona w ofercie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl/?c=244.
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pojemników na odpady do wyposażenia przestrzeni publicznej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa fabrycznie nowych kontenerów i pojemników do odpadów i selektywnej zbiórki na potrzeby LPGK Sp. z o. o
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa kontenerów do przewozu odpadów
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2016-04-15 - Zakup pojemników półpodziemnych do zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa sprzętu gospodarczego-dogrywka; USK/DZP/PN-175/2015
Dodano: 2015-12-04 - Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ramach edukacji ekologicznej
Dodano: 2015-11-19 - Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2015-11-02 - Zakup i montaż 200 kpl. koszy na śmieci
Dodano: 2015-09-04 - DOSTAWA MATERIAŁÓW SŁUŻĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA
Dodano: 2015-05-07