Przetargi.pl
DOSTAWA POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY, BIOODPADY ORAZ TRÓJDZIELNE STOJAKI NA WORKI W ROKU 2020

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, Bankowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756711220, 756711257 , fax. 756711250
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
    Bankowa 8
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756711220, 756711257, fax. 756711250
    REGON: 230907302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% Własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY, BIOODPADY ORAZ TRÓJDZIELNE STOJAKI NA WORKI W ROKU 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy: 3.4.1 w zakresie zadania nr 1 dotyczy: dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,12 m3 w ilości 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 określony jest w załączniku do SIWZ. 3.4.2 w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,24 m3 w ilości 150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określony jest w załączniku do SIWZ 3.4.3 w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,66 m3 w ilości 25 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 określony jest w załączniku do SIWZ 3.4.4 w zakresie zadania nr 4 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,77 m3 w ilości 25 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 określony jest w załączniku do SIWZ 3.4.5 w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 1,10 m3 w ilości 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 określony jest w załączniku do SIWZ 3.4.6 w zakresie zadania nr 6 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,12 m3 Z KRATKĄ ODCIEKOWĄ I WENTYLACJĄ w ilości 1000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 określony jest w załączniku do SIWZ 3.4.7 w zakresie zadania nr 7 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,24 m3 Z KRATKĄ ODCIEKOWĄ I WENTYLACJĄ w ilości 600 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 określony jest w załączniku do SIWZ 3.4.8 w zakresie zadania nr 8 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW METALOWYCH NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE Z KÓŁKAMI 0,11 m3 w ilości 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 określony jest w załączniku do SIWZ 3.4.9 w zakresie zadania nr 9 dotyczy dostawy TRÓJDZIELNYCH STOJAKÓW NA WORKI w ilości 2000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 określony jest w załączniku do SIWZ 3.5.Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje powyższego wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat – deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający ww. spełnienie wymagań technicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach