Przetargi.pl
Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Gminy Dobrzany

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Gminy Dobrzany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, w wskazane miejsca na terenie Gminy Dobrzany. 2.Rodzaje i ilości pojemników: 1)pojemniki do szkła w kolorze zielonym - 115 sztuk, 2)pojemniki do papieru i tektury w kolorze niebieskim - 115 sztuk, 3)pojemniki do tworzyw sztucznych w kolorze żółtym - 115 sztuk. 3.Charakterystyka pojemników: 1)pojemność: 1100 l, 2)wykonane z blachy stalowej o grubości min. 1,5 mm, 3)malowane farbami proszkowymi, 4)system jezdny czterokołowy, 5)przystosowane do opróżniania przez śmieciarki różnego typu, 6)otwory wrzutowe przystosowane do danego rodzaju odpadu, zabezpieczone fartuchem gumowym uniemożliwiającym dostawanie się wody deszczowej oraz śniegu do wnętrza pojemników, 7)każdy pojemnik musi zostać oznakowany w sposób trwały (trwale wtopiony) informacją zawierającą: nazwę Zamawiającego oraz logo, rodzaj odpadów na jakie przeznaczony jest pojemnik. Wzór oznakowania będzie podlegał uzgodnieniu z Zamawiającym i jego akceptacji. 4.Pojemniki muszą być fabrycznie nowe. Rok produkcji 2013. 5.Wykaz terminów dostarczenia pojemników: 1)do dnia 2 września 2013 należy dostarczyć 10 zestawów pojemników 2)do dnia 12 września 2013 należy dostarczyć 10 zestawów pojemników 3)do dnia 27 września 2013 należy dostarczyć 20 zestawów pojemników 4)do dnia 31 października 2013 należy dostarczyć 75 zestawów pojemników 6.Szczegółowe punkty usytuowania kompletów pojemników zostały oznaczone na mapach będących załącznikiem do SIWZ (1 komplet pojemników = 1szt. pojemnika na papier i tekturę + 1szt. pojemnika na szkło + 1szt. pojemnika na tworzywa sztuczne). 7.Lokalizację każdej dostawy pojemników należy uzgodnić z Zamawiającym. 8.Zamawiający zastrzega możliwość zmian lokalizacji pojemników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w wysokości 2% ceny ofertowej brutto przedstawionej przez Wykonawcę, najpóźniej do dnia podpisania umowy. Zabezpieczenie, o którym mowa wyżej może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, ze zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: PKO BP SA Stargard Szcz. 441020 4867 0000 1302 0007 9913 2.Kwota wadium, za zgodą wykonawcy, może być zaliczona na poczet zabezpieczenia. 3.W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna, wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowny dokument w pokoju nr 2 Urzędu Miejskiego w Dobrzanach ul. Staszica 1 - stanowisko ds. księgowości budżetowej, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4.Zwrot i rozliczenie zabezpieczenia dokonane zostaną zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, tj. od dnia podpisania protokołu końcowego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie dokumentu winno w terminie określającym jego ważność uwzględniać 30 dniowy termin przysługujący Zamawiającemu na zwrot zabezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach