Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Aleja Zjednoczenia 110 110
65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
REGON: 00016082100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki makulatury, tworzyw sztucznych - typu MGB 1100 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem - niżej wymienionych pojemników: - 42 sztuki fabrycznie nowych pojemników selektywnych na makulaturę, wykonanych z tworzywa sztucznego, w kolorze niebieskim, z napisem PAPIER PREKO - ZG typu MGB 1100. Pojemniki muszą być wyposażone w jeden otwór wrzutowy i zamontowaną osłonę wlotu. Otwór wrzutowy w pokrywie należy wykonać w jak najbliższej odległości, patrząc od strony osłony wlotu. Osłona wlotu o wymiarach: szerokość min. 35 cm, wysokość min. 12 cm. W górnej tylnej części kadłuba należy wprowadzić oznakowanie następującej treści: WP - XXXXX/XX Gdzie: XXXXX - numer inwentarzowy; XX - kolejny numer pojemnika tj. od 01 do 42 Zamawiający poda wykonawcy odpowiedni numer inwentarzowy dla pojemników przed podpisaniem umowy. - 42 sztuki fabrycznie nowych pojemników selektywnych na tworzywa sztuczne, wykonanych z tworzywa sztucznego, w kolorze żółtym, z napisem TWORZYWA SZTUCZNE, METALE PREKO - ZG typu MGB 1100. Pojemniki muszą być wyposażone w dwa otwory wrzutowe - umieszczone jak najbliżej przedniej strony w pokrywie. W górnej tylnej części kadłuba należy wprowadzić oznakowanie następującej treści: WP - XXXXX/XX Gdzie: XXXXX - numer inwentarzowy; XX - kolejny numer pojemnika tj. od 01 do 42 Zamawiający poda wykonawcy odpowiedni numer inwentarzowy dla pojemników przed podpisaniem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a także przedłożyć wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - tj. wykazać się co najmniej dwoma dostawami których przedmiotem była dostawa pojemników o wartości każdej co najmniej 50 tyś. zł w ramach jednego kontraktu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykazać się co najmniej dwoma dostawami których przedmiotem jest dostawa pojemników każda o wartości co najmniej 50 tyś. zł w ramach jednego kontraktu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ) a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie
Dodano: 2016-03-22 - Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
Dodano: 2016-03-10 - USŁUGI PRALNICZE DLA POTRZEB SZPITALA
Dodano: 2016-01-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W 2016 ROKU
Dodano: 2015-12-01 - Usługi pralnicze, nr sprawy PCZSzp/PN/8/2015
Dodano: 2015-08-31 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
Dodano: 2015-05-14 - Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie.
Dodano: 2015-03-18 - Wykonanie kompleksowej usługi prania, dezynfekcji, suszenia i obróbki (prasowanie, maglowanie) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Tursku
Dodano: 2014-12-02 - Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku
Dodano: 2014-11-03 - Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku
Dodano: 2014-10-17