Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3451580, 3451915 , fax. 032 3451544
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 76 76
41-608 Świętochłowice, woj. śląskie
tel. 032 3451580, 3451915, fax. 032 3451544
REGON: 00000578150000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 1.pojemniki o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych- ilość pojemników - 200 szt. 2.pojemniki o pojemności 240 l do gromadzenia odpadów komunalnych - ilość pojemników - 200 szt. 3.pojemniki o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych - ilość pojemników - 200 szt. 4. pojemniki o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych - ilość zamawianych pojemników - 10 szt. 5. pojemniki o pojemności 1100 l na odpady szklane - ilość pojemników - 10 szt. 6. pojemniki o pojemności 1100 l na makulaturę - ilość pojemników - 10 szt. 7. pojemniki o pojemności 120 l na odpady ulegające biodegradacji - ilość zamawianych pojemników - 50 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. I ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr l. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum ?pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-06-22 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-06-09 - Zakup nowych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa nowych kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-05-19 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 Stelaże na odpady medyczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa nowych pojemników plastikowych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa 750 szt. pojemników na odpady (kosze uliczne)
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa używanych kontenerów o pojemności 1100L na odpady komunalne
Dodano: 2016-03-16