Przetargi.pl
Dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do zbierania odpadów stałych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do zbierania odpadów stałych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lub używanego (jednak nie starszego niż 1 rok i bezwypadkowego) pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna o pojemności 22 m3, z bramą do obsługi kontenerów KP-7, spełniająca normy CE, w ilości 1 szt. Śmieciarka bezpylna winna być przystosowana do zbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 60 do 1100 l i kontenerach KP-7. Szczegółowe parametry techniczne pojazdu zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia rozdz. II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wymagania szczegółowe: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien zapewnić dostawę pojazdu o parametrach technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ i dopuszczonego do stosowania na terenie kraju - świadectwo CE lub oświadczenie; b) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania tj. w zakresie dostawy śmieciarek bezpylnych i udokumentuje wykonanie minimum 3 dostaw o charakterze i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. c) Wykonawca winien udzielić gwarancji, na okres 24 miesięcy, od daty przekazania pojazdu Zamawiającemu oraz zapewnić stały serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na terenie Polski reagujący w ciągu 24 h. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Zaakceptowany projekt umowy. 3. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 tj: - oświadczenie w trybie art. art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 6. Wykaz minimum 3 dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV pkt. 2b SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 9. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. 10. Oświadczenie w sprawie gwarancji oraz prowadzenia na terenie Polski stałego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego z podaniem dokładnych adresów, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2c SIWZ. 11. Świadectwo zgodności zabudowy z normami CE lub oświadczenie, że Wykonawca przekaże Zamawiającemu żądane świadectwo z chwilą odbioru pojazdu, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2a SIWZ. 12. Kopia dowodu wpłacenia wadium w formie pieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach