Przetargi.pl
Dostawa pojazdu specjalistycznego - nowej zamiatarki chodnikowo-drogowej

Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 84-239 Bolszewo, ul. Leśna 35A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779608 , fax. 058 6779601
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji
    ul. Leśna 35A 35A
    84-239 Bolszewo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779608, fax. 058 6779601
    REGON: 22059941700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojazdu specjalistycznego - nowej zamiatarki chodnikowo-drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pojazdu specjalistycznego-nowej zamiatarki chodnikowo-drogowej do siedziby zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach ,,aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.2 w ramach posiadanego doświadczenia należycie wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,: a. dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiotu zamówienia, Jako rodzaj należy rozumieć urządzenie do zamiatania (dróg i chodników) o wartości nie niższej niż 360 000 zł Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach ,,wykaz zrealizowanych dostaw 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności: a. wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach ,,polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach