Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Grunwaldzka 10b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 61 68 222 , fax. 89 61 68 267
- Data zamieszczenia: 2011-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Grunwaldzka 10b 10b
11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 61 68 222, fax. 89 61 68 267
REGON: 51099386800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargipubliczne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojazdu medycznego - ambulansu ratunkowego typu B z napędem 4x4 zgodnie z PN 1789+A1:2011 dla zespołu ratownictwa medycznego podstawowego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu medycznego - ambulansu ratunkowego typu B z napędem 4x4 zgodnie z PN 1789+A1:2011 w ilości 1 szt. dla zespołu ratownictwa medycznego podstawowego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście. Minimalne parametry ambulansu zostały określone w tabeli w dziale III - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip. warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną