Przetargi.pl
Dostawa pojazdu do przewozu padłych zwierząt

Związek Międzygminny "Mazowsze Zachodnie" ogłasza przetarg

  • Adres: 96320 Mszczonów, ul. Grójecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 8582840 , fax. 0-46 8582843
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Mazowsze Zachodnie"
    ul. Grójecka 45
    96320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 0-46 8582840, fax. 0-46 8582843
    REGON: 1543358100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojazdu do przewozu padłych zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu do załadunku, przewozu i wyładunku padłych zwierząt w miejscu ich gromadzenia, tj. Zbiornicy Sanitarnej Padłych Zwierząt w Mszczonowie. 2. Wymagania ogólne dotyczące pojazdu: - rok produkcji: 2016 lub 2017, - dopuszczalna masa całkowita – 3,5 t, - ładowność – min. 700 kg, - silnik Diesel o mocy min. 115 KM i pojemności min. 2500 cm3, norma spalin min. EURO 6, - kabina 3-miejscowa, w kolorze białym, - siedziska w kolorze ciemnym, materiał łatwy do czyszczenia, odporny na zabrudzenia, - wspomaganie układu kierowniczego, - czujniki cofania, - klimatyzacja, - elektrycznie podgrzewane lusterka boczne, - radioodtwarzacz, - koła bliźniacze na osi tylnej, koło zapasowe w koszu. 3. Wymagania ogólne dotyczące nadbudowy: - rok produkcji nadbudowy: 2017, - nadbudowa usztywniona wykonana ze stali kwasoodpornej, - kontener (skrzynia ładunkowa) o poj. min. 7,5 m3, - skrzynia ładunkowa szczelna, - otwierana hydraulicznie do góry tylna klapa (pochylnia) odciążana sprężynami gazowymi, przeznaczona do wciągania przy pomocy liny i wciągarki martwych, dużych zwierząt, - wciągarka o uciągu min. 2.200 kg, z liną ze stali kwasoodpornej o długości min. 24 m, sterowana z pilota bezprzewodowego o zasięgu min. 24 m, - mechaniczny wypychacz ulokowany wewnątrz kontenera umożliwiający mechaniczne opróżnienie kontenera z zebranych padlin, - najazdy chowane pod skrzynię ładunkową, - dwie skrzynki z polietylenu na środki czystości oraz odzież ochronną operatora, - urządzenie do dezynfekcji i odkażania, - boczne skrzynki na osprzęt dodatkowy, - wąż spustowy do opróżniania skrzyni z odcieków, zapobiegający rozbryzgom i zanieczyszczeniom środowiska przy otwieraniu pokrywy, - dwie żółte ostrzegawcze lampy błyskowe, sygnalizujące pracę na jezdni, - lampa oświetlająca miejsca pracy, - dwa, do czterech otworów na bokach skrzyni ładunkowej, zamykane klapami, odciążanymi sprężynami gazowymi, umożliwiające szybki załadunek drobnej padliny (np. ptactwa) bez potrzeby otwierania klapy tylnej, - pojemnik na wodę, wyposażony w kranik. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby zamawiającego w terminie określonym przez wykonawcę w ofercie. Dostawa musi być uprzednio uzgodniona z zamawiającym. 5. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa termin minimalny i maksymalny. Termin realizacji zamówienia będzie wiążący dla stron przyszłej umowy i nie będzie podlegał zmianom, z zastrzeżeniem szczegółowych warunków zamiany umowy. Niedotrzymanie zobowiązań ofertowych w zakresie terminu realizacji zamówienia, przy braku przesłanek do jego zmiany, będzie skutkowało naliczeniem kar umownych. 6. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia w zakresie obsługi pojazdu i nadbudowy osoby wskazanej przez zamawiającego. Szkolenie ma się odbyć w siedzibie zamawiającego po przekazaniu przedmiotu zamówienia a przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia w momencie przekazania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie rękojmi i gwarancji jakości zapewnić pełny serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia na swój koszt. 8. Okres rękojmi i gwarancji jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa okres minimalny i maksymalny. Zadeklarowany przez wykonawcę okres rękojmi i gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia będzie wiążący dla stron przyszłej umowy i nie będzie podlegał zmianom. 9. W ramach serwisu gwarancyjnego wykonawca zobowiązany będzie do odebrania z siedziby zamawiającego uszkodzonego przedmiotu zamówienia (pojazdu z nadbudową) i jego naprawy w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadzie lub usterce za pośrednictwem poczty elektronicznej. 10. W ramach serwisu gwarancyjnego wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania corocznego przeglądu gwarancyjnego oraz wykonania wszelkich niezbędnych czynności związanych z serwisem gwarancyjnym. Ostatni przegląd gwarancyjny zostanie dokonany przez wykonawcę na zakończenie okresu gwarancyjnego. 11. Dostarczony pojazd musi spełniać wszelkie wymagania i warunki wynikające z przepisów sanitarno-weterynaryjnych oraz wymogów określonych przepisami ochrony środowiska. 12. Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów specjalnych (przeznaczonych do załadunku, przewozu i wyładunku padłych zwierząt), musi posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wszelkie normy i aktualnie obowiązujące przepisy w takim zakresie do jakich celów został wykonany. 13. Dokumenty wymagane wraz z pojazdem: a) Książka gwarancyjna; b) Instrukcje obsługi podwozia oraz zabudowy pojazdu; c) Świadectwo homologacji na pojazd kompletny; d) Katalog części w formie opisowej i rysunkowej; e) Dokumenty wymagane do rejestracji; f) Inne deklaracje i certyfikaty wymagane odrębnymi przepisami. 14. Dostarczony pojazd wraz z nadbudową ma być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca. 15. Pozostałe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej Nr rachunku: 18 9291 0001 0042 2860 2000 0010 4. W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach