Środowiskowy Dom Samopomocy ogłasza przetarg
- Adres: 62-130 Gołańcz, ul. Karola Libelta 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2611707 , fax. 67 2611707
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Karola Libelta 4 4
62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
tel. 67 2611707, fax. 67 2611707
REGON: 30260931600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golancz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojazdu do przewozu osób na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołańczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2014 lub 2015), nieużywanego pojazdu oznakowanego typu BUS do przewozu 17 osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie: 3.000,00 zł słownie : trzy tysiące złotych 00/100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział Gołańcz Nr rachunku: 54 8959 0001 3900 0130 2000 0030 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostawa pojazdu do przewozu osób na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołańczy Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być wnoszone w formie: pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Protokół ZP/Nr 11/PN/16
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu maksymalnie 9 osób (łącznie z kierowcą) w pozycji siedzącej w wariancie z możliwością przewiezienia 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, który wykorzystywany będzie na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa fabrycznie nowego o roku produkcji 2015 lub 2015 cztero lub pięciodrzwiowego samochodu osobowego
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa fabrycznie nowych o roku produkcji 2015 lub 2016 samochodów osobowych i dostawczych
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa fabrycznie nowych o roku produkcji 2015 lub 2016 samochodów osobowych i dostawczych
Dodano: 2016-01-22 - Zakup fabrycznie nowych samochodów osobowych i ciężarowych dla Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu
Dodano: 2015-12-03 - Zakup i dostawa samochodów dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Dodano: 2015-11-30