Przetargi.pl
Dostawa pojazdów z podziałem na zadania

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4248838 , fax. 32 4249326
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Pod Lasem 64
    44-210 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4248838, fax. 32 4249326
    REGON: 27150551400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zielen.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojazdów z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdów z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa samochodu komunalnego, elektrycznego wywrotka z kabiną 2-osobową Zadanie 2: Dostawa ładowarki kołowej o masie całkowitej od 10000 kg – 12000 kg Warunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Samochód komunalny wywrotka spełniający następujące wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia: a) silnik elektryczny asynchroniczny, bezszczotkowy o mocy od 10kW do 15kW b) dokumenty potwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny c) DMC do 3500 kg, e) kabina 2 osobowa w kolorze białym, zamknięta, ogrzewana z przeszklonymi w górnej połowie drzwiami i zamkiem kasetowym, f) bateria w technologii kwasowo-ołowiowej minimum 300 Ah, wbudowany prostownik do ładowania baterii oraz automatyczny system uzupełniania wody w akumulatorach, g) wyświetlacz LCD z licznikiem godzin, prędkościomierzem i stopniem naładowania baterii, h) pełne oświetlenie "drogowe", i) dwuobwodowy hamulec roboczy + hamulec ręczny, j) wywrotka z otwieranymi burtami aluminiowymi (od 25cm do 40cm), powierzchnia zabudowy od 2140 do 2220 x od 1200 do 1300 mm, z 4 uchwytami do mocowania ładunku, k) podwyższane boczne burty z metalowej siatki (od 70cm do 90cm), l) Podwyższana tylna burta z metalowej siatki (od 70cm do 90cm), m) górna siatka zabezpieczająca z tworzywa na podwyższane burty boczne, n) elektryczne wspomaganie kierownicy, o) długość 355÷380 cm, p) szerokość 120÷160 cm, r) wysokość 170÷190 cm, s) dopuszczalna ładowność minimum 1200 kg. t) pojazd fabrycznie nowy z roku produkcji 2019 lub 2020, u) przystosowanie pojazdu do mocowania pługa odśnieżnego z przodu, w) rama pojazdu ocynkowana i malowana proszkowo. Zadanie nr 2 Ładowarka kołowa spełniająca następujące wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia: a) silnik diesel o mocy od 100 kW do 130 kW norma CE, b) manualna skrzynia biegów, Fixed-Spindle lub Power Shift, c) klimatyzacja d) masa całkowita 10000 kg do 12000kg e) ładowność 3400 kg do 3600 kg f) wysokość wysypu minimum 3300 mm g) prześwit minimum 450 mm h) długość całkowita z łyżką od 7400 do 7500 mm i) szerokość od 2500 mm do 2600 mm j)wysokość od 3100 mm do 3200 mm k) pełne oświetlenie robocze oraz do poruszania się po drogach publicznych l) pojemność łyżki minimum 1,6 m³ ł) certyfikat CE na całą maszynę m) dokumenty potwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny, n) centralne sparowanie, o) pojazd fabrycznie nowy z roku produkcji 2019 lub 2020. Pozostałe warunki (dotyczy zadania 1 i zadania 2): a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące. Jeżeli w okresie gwarancji użytkowany element przedmiotu umowy będzie wymagał w ramach naprawy wymiany części, to gwarancja na wymienioną część biegnie od nowa i nie może być krótsza niż okres gwarancji na cały przedmiot umowy. b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, naprawy i konserwacje (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego (ul. Pod Lasem Nr 64, 44 - 210 Rybnik) c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) – do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia, d) w przypadku uzasadnionego braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych), wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustalenia terminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), wykonywane w siedzibie Zamawiajacego g) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy, w tym instrukcja obsługi, karta i/lub książka gwarancyjna, książka serwisowa, wyciąg ze świadectwa homologacji, certyfikat CE– napisane w języku polskim, h) warunki gwarancji w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wyprzedzają wszelkie postanowienia gwarancyjne określone przez Wykonawcę/producenta w dokumentach gwarancyjnych, i) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów o rękojmi za wady przedmiotu umowy, j) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.), k) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu na terytorium RP (dotyczy zadania 1) l) samochód i ładowarka uzupełnione we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku, Do oferty należy dołączyć prospekt reklamowy lub specyfikację zawierającą dane techniczne oferowanego sprzętu. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach