Związek Gmin Ziemi Gorlickiej ogłasza przetarg
- Adres: 38300 Gorlice, ul. Jagiełły
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 352 43 06 , fax. 18 352 43 06
- Data zamieszczenia: 2016-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Ziemi Gorlickiej
ul. Jagiełły 10
38300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 18 352 43 06, fax. 18 352 43 06
REGON: 49058341800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojazdów, sprzętu, wyposażenia oraz systemów łączności, monitorowania zagrożenia powodzią i wczesnego ostrzegania dla projektu „Wsparcie służb ratowniczych”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pojazdów, sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof oraz sprzętu i systemów łączności dla jednostek służb ratowniczych oraz dostawa i instalacja systemów monitorowania zagrożenia powodzią i systemów wczesnego ostrzegania w podziale na dziewięć części dla projektu: „Wsparcie służb ratowniczych” w ramach Poddziałania 5.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną