Przetargi.pl
Dostawa pojazdów komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, Nowy Dwór 35
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062 , fax. 52 33 55 061
  • Data zamieszczenia: 2014-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
    Nowy Dwór 35 35
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, fax. 52 33 55 061
    REGON: 22071900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojazdów komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanych pojazdów komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w gminie Chojnice. 2. W ramach niniejszego zamówienia przewidziano realizację niezależnych Zamówień Częściowych: 2.1. Część I - dostawa używanego pojazdu komunalnego - śmieciarka 2.2. Część II - dostawa używanego pojazdu komunalnego - hakowiec do obsługi kontenerów KP 7. Wykonawca może złożyć ofertę na część I albo część II lub na obie części łącznie. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.1. Pojazd komunalny - śmieciarka - Część I Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki śmieciarki nie starszej niż 2001 r. Charakterystyka śmieciarki: - Śmieciarka o pojemności skrzyni załadunkowej w przedziale 11-17 m3, - Wrzut uniwersalny (śmieciarka wyposażona w grzebień i łapy do pojemników) obsługujący następujące pojemniki: Pojemność 110 l, Wyposażenie w uchwyty boczne nie , Rodzaj pokrywy pojemnika płaska, Pojemność 120 l, Wyposażenie w uchwyty boczne nie, Rodzaj pokrywy pojemnika płaska, Pojemność 240 l, Wyposażenie w uchwyty boczne nie, Rodzaj pokrywy pojemnika płaska, Pojemność 360 l, Wyposażenie w uchwyty boczne nie, Rodzaj pokrywy pojemnika płaska, Pojemność 500 l, Wyposażenie w uchwyty boczne tak, Rodzaj pokrywy pojemnika płaska, Pojemność 660 l, Wyposażenie w uchwyty boczne tak, Rodzaj pokrywy pojemnika płaska, Pojemność 770 l, Wyposażenie w uchwyty boczne tak, Rodzaj pokrywy pojemnika płaska, Pojemność 1100 l, Wyposażenie w uchwyty boczne tak, Rodzaj pokrywy pojemnika płaska płaska. Śmieciarka z rocznika nie starszego niż 2001. Podwozie dwuosiowe. Moc silnika min. 200 KM. Tachograf z ważną legalizacją. 3 miejsca siedzące w kabinie. ABS, wspomaganie kierownicy. Silnik diesel. Norma emisji spalin minimum EURO III. Opony w pojeździe, w tym zapasowa - stan ogumienia minimum 80%. Wyposażona w światła ostrzegawcze. Wyposażona w elementy dodatkowe: apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół oraz podnośnik hydrauliczny do wymiany kół. Samochód musi posiadać fabrycznie montowaną kierownicę po lewej stronie pojazdu. Śmieciarka w pełni sprawna, bezwypadkowa, nieuszkodzona. Śmieciarka po wypiaskowaniu i pomalowaniu kolor RAL 5005. Śmieciarka po przeglądzie z wymianą płynów eksploatacyjnych, wymianą filtrów i olejów, regeneracji systemów: mechanicznych, hydraulicznych, pneumatycznych, elektronicznych, elektrycznych oraz jezdnych pojazdu, śmieciarka w pełni przygotowana do pracy. Elementy eksploatacyjne śmieciarki opisane i oklejone w języku polskimi lub zaznaczone znakami informacyjnymi. Serwis uwzględniający minimum 3-miesięczną gwarancję obejmującą w tym czasie naprawy oraz wymianę części w pojeździe, naprawy wykonywane będą w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór. Czas reakcji serwisu naprawczego maksymalnie 24 godz. od zgłoszenia usterki. Komplet dokumentów przygotowanych do rejestracji i użytkowania pojazdu w tym: Przegląd pojazdu, tłumaczenia, dokumentacja DTR, itp. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie pojazdu do siedziby firmy: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35,89-620 Chojnice oraz przeszkolenie obsługi w dniu dostawy z zakresu codziennej eksploatacji pojazdu. W dniu dostawy pojazd przejdzie dodatkowe badanie techniczne w Chojnicach (7km od Zakładu) w celu potwierdzenia braku usterek oraz dodatkowy przegląd przed upływem terminu gwarancji, min. 7 dni, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdu (bezusterkowość pojazdu). Badania techniczne na koszt Zamawiającego. Ewentualne naprawy stwierdzone po wykonanym przeglądzie na koszt Wykonawcy. 3.2.Pojazd komunalny - hakowiec do obsługi kontenerów KP 7 - Część II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki pojazdu hakowego do obsługi kontenerów KP-7 nie starszego niż 2005 r. Charakterystyka hakowca: Hakowiec z rocznika nie starszego niż 2005. Podwozie dwuosiowe. Moc silnika min. 170 KM Tachograf z ważną legalizacją. 2 miejsca siedzące w kabinie. ABS, wspomaganie kierownicy. Silnik diesel. Norma emisji spalin minimum EURO III. Opony w pojeździe, w tym zapasowa - stan ogumienia minimum 80%. Wyposażony w światła ostrzegawcze. Wyposażony w tylną szybę w kabinie. Wyposażony w elementy dodatkowe: apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół oraz podnośnik hydrauliczny do wymiany kół. Samochód musi posiadać fabrycznie montowaną kierownicę po lewej stronie pojazdu. Sterowanie haka z kabiny pojazdu i z zewnątrz. Blokada hydrauliczna kontenerów. Obsługa kontenerów od KP-4 do KP-10. Hakowiec w pełni sprawny, bezwypadkowy, nieuszkodzony. Hakowiec po wypiaskowaniu i pomalowaniu kolor RAL 5005. Hakowiec po przeglądzie z wymianą płynów eksploatacyjnych, wymianą filtrów i olejów, regeneracji systemów: mechanicznych, hydraulicznych, pneumatycznych, elektronicznych, elektrycznych oraz jezdnych pojazdu, hakowiec w pełni przygotowany do pracy. Elementy eksploatacyjne hakowca opisane i oklejone w języku polskimi lub zaznaczone znakami informacyjnymi. Serwis uwzględniający minimum 3-miesięczną gwarancję obejmującą w tym czasie naprawy oraz wymianę części w pojeździe, naprawy wykonywane będą w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór. Czas reakcji serwisu naprawczego maksymalnie 24 godz. od zgłoszenia usterki. Komplet dokumentów przygotowanych do rejestracji i użytkowania pojazdu w tym: Przegląd pojazdu, tłumaczenia, dokumentacja DTR itp. Dokumenty przeprowadzonych aktualnych badań UDT. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie pojazdu do siedziby firmy: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35,89-620 Chojnice oraz przeszkolenie obsługi w dniu dostawy z zakresu codziennej eksploatacji pojazdu. W dniu dostawy pojazd przejdzie dodatkowe badanie techniczne w Chojnicach (7km od Zakładu) w celu potwierdzenia braku usterek oraz dodatkowy przegląd przed upływem terminu gwarancji, min. 7 dni, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdu (bezusterkowość pojazdu). Badania techniczne na koszt Zamawiającego. Ewentualne naprawy stwierdzone po wykonanym przeglądzie na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości (dla każdej części zamówienia odrębnie): - Część I - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - Część II - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XII SIWZ. 3.Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: 95113011210007843008200001 W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2) -5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia podpisania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzonowydwor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach