Przetargi.pl
dostawa pojazdów dostawczycg

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Obrońców Helu 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6721334, 6721335
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Obrońców Helu 1 1
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6721334, 6721335
    REGON: 10043915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa pojazdów dostawczycg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch, fabrycznie nowych pojazdów dostawczych ( furgon i skrzyniowy) tej samej marki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy c) posiadają sprzęt i urządzenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia . 2. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów przedłożonych przez wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 dostaw o podobnym charakterze, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające , że dostawy zostały wykonane należycie - zał. Nr 4 4 W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) informację banku lub społecznej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych wystawioną nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukwejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach