Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa podzespołów komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa podzespołów do siedziby zamawiającego zgodnie ze specyfikacją techniczną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302330001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 9 lutego 2010r., godz. 10.00 - w wysokościach: część A - 500 zł (słownie: pięćset złotych) część B - 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Dowód wniesienia wadium lub oryginał poręczenia (gwarancji) należy załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zaoferowanie terminu płatności trzydziestu dni od daty wystawienia faktury VAT. Faktura zostanie wystawiona po zakończeniu dostawy podzespołów komputerowych do siedziby zamawiającego, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru - ocena oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3. Pisemne oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 4. Pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ. 5. Pisemne oświadczenie wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - zał. nr 4 do SIWZ. 6. Pisemne oświadczenie akceptujące 30-dniowy termin płatności faktury VAT z zachowaniem warunków zawartych w pkt. 7.1. 7. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. 8. Wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami i gwarancjami na oferowany sprzęt (załącznik nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/pag/i/4010.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu elektronicznej rejestracji obrazów i archiwizacji danych medycznych z rozbudową sieci bezprzewodowej
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa klastra wirtualizatorów zasobów dyskowych umożliwiających replikację danych między fizycznie oddzielonymi lokalizacjami oraz wsparcie techniczne dla macierzy EMC CLARiiON
Dodano: 2014-10-07 - Dostawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Miasta Leszna
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego
Dodano: 2013-08-21 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Miasta Leszna
Dodano: 2012-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do urzędu miasta leszna
Dodano: 2012-10-18 - Rozbudowa istniejącego klastra wirtualizacyjnego IBM
Dodano: 2011-11-08 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Miasta Leszna
Dodano: 2011-10-18