Przetargi.pl
Dostawa podręczników i ćwiczeń oraz książek dla PWSZ w Chełmie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 54
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5640456, 5640359 , fax. 082 5640456
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
    ul. Pocztowa 54 54
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5640456, 5640359, fax. 082 5640456
    REGON: 11060701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa podręczników i ćwiczeń oraz książek dla PWSZ w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników i ćwiczeń oraz książek dla PWSZ w Chełmie. Przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 1 i zadaniu 2 realizowany jest w ramach projektu systemowego Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych- pilotaż. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Podręczniki i ćwiczenia z AutoCAD-a 2008, sztuk 90 Zadanie nr 2 Podręczniki z zakresu przedsiębiorczości i UE, sztuk 23 Zadanie nr 3 Książki lotnicze, sztuk 60 Zadanie nr 4 Książki techniczne, sztuk 67
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ ust. 1. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 SIWZ, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia z postępowania o udzieleniu zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powyższe powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia. 6. W przypadku co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VIII dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zmówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach