Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6163000, 6163019 , fax. 42 6163063
- Data zamieszczenia: 2014-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
ul. Zgierska 47 47
91-446 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6163000, 6163019, fax. 42 6163063
REGON: 47207183300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa podłogi technicznej, światłowodu i okablowania dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych towarów wraz instalacją. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część I dostawa podłogi technicznej wraz z rozmieszczeniem i instalacją w pomieszczeniu serwerowni o powierzchni ok. 18 m2, Część II dostawa łącza światłowodowego wraz z rozmieszczeniem i instalacją pomiędzy serwerowniami komendy o długości światłowodu ok. 80 m. - 1 szt. oraz dostawa zestawu przewodów połączeniowych, końcówek itp. według wykazu. - 1 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną