Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85018 Bydgoszcz, ul. ks. Piotra Skargi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 826 466 , fax. 525 826 469
- Data zamieszczenia: 2017-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
ul. ks. Piotra Skargi 2
85018 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 826 466, fax. 525 826 469
REGON: 16230000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płyt grzejnych ceramicznych laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch płyt grzejnych ceramicznych laboratoryjnych do siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy ul. ks. Piotra Skargi 2, o następujących wymaganiach: - moc płyty minimum 2000 W; - płynna regulacja mocy; - zakres temperatury min. 350˚C, max. 380ºC, - wymiary płyty min. 500 mm x 300 mm, max. 550 x 400 mm; - posiada powłokę antybakteryjną; - zasilanie jednofazowe 230 V, 50/60 Hz, - odporna chemicznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieści informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) niniejszej specyfikacji dotyczące tych podmiotów. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 6. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy: 1) oferta została podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę, 2) oferta została podpisana przez jednego ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta złożona przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum). W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt laboratoryjny II
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa: Część 1 – fotodetektora lawinowego; Część 2 – fotodetektora; Część 3 – elementów optycznych.
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa gąbek i kasetek histopatologicznych
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa: Część 1 – zestawu elementów optomechanicznych; Część 2 – zestawu elementów optomechanicznych.
Dodano: 2023-07-06 - Najem aparatury naukowo – badawczej oraz głowic do skanera 3D
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa miernika kształtu wiązki
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu laboratoryjnego dla szkół z terenu gminy-miasto Grudziądz w ramach projektu realizowanego przez gminę-miasto Grudziądz
Dodano: 2022-11-29 - naprawa analizatora Cobas Z480
Dodano: 2021-06-29 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie analizatora GeneXpert IV – 4 modułowy z komputerem, laptopem z oprogramowaniem, czytnikiem kodów kreskowych do wykonywania badań i wykrywania wirusa SARS-Cov-2 metodą PCR oraz wirusów Sars-Cov-2, grypy A i B oraz RSV metodą PCR
Dodano: 2021-05-27 - Sprzęt laboratoryjny dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej
Dodano: 2021-01-19