Przetargi.pl
Dostawa płyt drogowych PD z ułożeniem w ciągu istniejącego dojazdu gospodarczego w leśnictwie Rudzki Most.

Nadleśnictwo Tuchola z siedzibą w Gołąbku ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, Gołąbek
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3348005, 3348073 , fax. 523 348 404
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Tuchola z siedzibą w Gołąbku
    Gołąbek
    89-511 Cekcyn
    tel. 0-52 3348005, 3348073, fax. 523 348 404
    REGON: 90550779000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www//tuchola.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna PGL Lasy Państwowe nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płyt drogowych PD z ułożeniem w ciągu istniejącego dojazdu gospodarczego w leśnictwie Rudzki Most.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca ułożenia 400 sztuk płyt drogowych PD o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ oraz: a) przygotowanie podłoża do ułożenia płyt, b) ułożenie płyt w ciągu drogi, (przebieg drogi i miejsce ułożenia płyt przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art 24 ust 1 pkt. 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną